Unite 3G Business 3G Web SMS

Optiuni si servicii

Alege opţiuni suplimentare de la Unité 3G… comunică cu plăcere !

Multiscreen GO

Pentru că Unite este parte a familiei Moldtelecom, toți clienții noștri se bucură de posibilitatea de a savura direct de pe smartphone sau tabletă până la 50 canale TV cu noul serviciu Multiscreen GO.



Acum, nu mai ratezi știrile, emisiunea, serialul sau filmul preferat!

Cele mai îndrăgite canale TV sunt ușor accesibile, chiar și atunci când ești în parc, ambuteiaj, la birou sau acasă.

Descarcă aplicația Multiscreen de pe App Store sau Google Play și utilizează serviciului Multiscreen Go pe smartphone sau tabletă, iar pentru laptop și sisteme PC accesează multiscreenwebtv.moldtelecom.md

Înregistrarea și activarea serviciului Multiscreen Go:

  • Pentru înregistrare, intră pe www.moldtelecom.md și completează cererea online . Loginul și parola îl primești la adresa de e-mail.
  • Pentru a activa serviciul, reîncărcă contul cu suma de 50 lei, prin intermediul Reîncărcare cont de pe unite.md.
  • Activează rețeaua Wi-Fi sau 3G/4G pe smartphone sau tabletă.

Multiscreen Go este un serviciu preplătit, taxa lunară constituie 30 lei/dispozitiv. Pentru a beneficia de Multiscreen Go suma trebuie să fie disponibilă pe cont, în avans, până la data de 1 a lunii următoare. Achită lunar doar pentru luna în care dorești să utilizezi Multiscreen Go, fără contract.

Recomandăm să utilizezi serviciul ”Contul Meu” pentru a administra contul Multiscreen Go: a schimba parola, a vedea componența abonamentului Unite, a activa și dezactiva opțiuni și servicii suplimentare, a urmări balanța. Pentru înregistrare, accesează pagina Contul Meu , alege tipul de identificare ”Contract Unite, Internet/IPTV” , introduce numărul contului format din 8 cifre, și urmează instrucțiunile.

Nelimitat Unité

Activează opțiunea Nelimitat Unité și comunică nelimitat cu toată rețeaua.

Activarea/dezactivarea se efectuează în orice zi a lunii:

- prin cerere depusă la orice reprezentanță S.A. Moldtelecom;

- prin apel la 200200 Serviciul Suport Clienți.

Nelimitat Unité și Moldtelecom

Opțiunea Nelimitat Unité și Moldtelecom îți oferă posibilitatea să vorbești atât cât îți dorești cu toată rețeaua Unité și Moldtelecom.

Activarea/dezactivarea se efectuează în orice zi a lunii:

- prin cerere depusă la orice reprezentanță S.A. Moldtelecom;

- prin apel la 200200 Serviciul Suport Clienți.

SMS Naționale

Denumirea opțiunilor   Tarif(lei/opțiune)    SMS naţionale 
25 SMS 10 25
60 SMS 20 60
100 SMS 25 100


Activarea opțiunii va fi efectuată doar la solicitarea abonatului.

Opțiunea poate fi activată de mai multe ori pe lună și în orice zi a lunii.

La schimbul de pachet opțiunea va fi păstrată.

În cazul în care abonamentul deținut include deja minute naţionale în pachet, minutele din opţiune au prioritate la utilizare.

Activarea/dezactivarea se efectuează în orice zi a lunii:

- prin cerere depusă la orice reprezentanță S.A. Moldtelecom;

- prin apel la 200200 Serviciul Suport Clienți.

Serviciul UnitéTalk

Comunică peste hotare la tarife de acasă!

Serviciul UnitéTalk este inclus gratuit în abonament.
Serviciul UnitéTalk îţi oferă posibilitatea de a utiliza serviciile de telefonie mobilă Unité prin intermediul aplicației UnitéTalk pentru a realiza apeluri către toate direcțiile, inclusiv rețelele mobile, fixe, naționale și internaționale. Serviciul UnitéTalk poate fi utilizat atît pe teritoriul Republicii Moldova, cît și de peste hotarele țării. Este necesar să ai doar o simplă conexiune la Internet.

Fie că îl utilizezi de pe PC, laptop, smartphone pe Android sau iOS, ai acces la cele mai variate servicii: 

  • SMS, expediere de texte şi mesaje instante
  • Apel simplu, Apel video, apel VoIP
  • Chat, Group Chat 
  • Schimb de fişiere şi fotografii
  • Informaţia despre locaţia abonaţilor
  • Stocarea Contactelor UnitéTalk pe server

Cu serviciul UnitéTalk ții legătura cu cei dragi ori de câte ori te afli în străinătate.

· Ai acces la serviciile UnitéTalk şi când pleci din ţară;

· Navighezi pe internet, email şi chat şi comunici uşor cu prietenii şi familia;

· Folosește și din străinătate minutele naționale de acasă incluse în abonamentul de bază;

· Cei care te sună nu plătesc nimic în plus.

N.B! Abonatul poate primi SMS doar în reţeaua Unité şi UnitéTalk.

Utilizarea serviciului devine posibilă doar după descărcarea aplicaţiei de pe www.talk.unite.md sau Google play.

Gestionarea parolei UnitéTalk se face prin www.talk.unite.md.

Restabilirea parolei - http://talk.unite.md/ro/restabilire-parola/

Modificarea parolei http://talk.unite.md/ro/modificare-parola/



Abonatul va fi tarificat în dependență de zona de acces:

1.     “Zona UnitéTalk Naţională” – convorbirile ce au fost iniţiate de pe teritoriul Republicii Moldova. Tarifarea minutelor din pachet conform raportului de echivalență de 1:1 se va realiza conform planului tarifar ales de abonat la conectare.

2.     “Zona UnitéTalk Internaţională” – convorbirile ce au fost iniţiate din afara Republicii Moldova. Tarifarea minutelor din pachet conform raportului de echivalență 1:2 se va realiza conform pachetului ales de abonat. Prin intermediul aplicației UnitéTalk, 1 minută din pachet spre o anumită destinație va fi echivalent cu 2 minute spre aceeași destinație.

Serviciul UnitéTalk este disponibil pentru clienţii noi şi existenţi.

Serviciul UnitéTalk este inclus gratuit în abonament. Pentru activarea serviciului UnitéTalk abonatul va depune o cerere la orice reprezentanţă Moldtelecom sau va suna la numărul 200 şi va solicita activarea serviciului. 

Abonaţii Unité Prepaid pot solicita activarea serviciului adițional UnitéTalk prin migrarea de la serviciile prepaid la serviciile postpaid cu păstrarea numărului de telefon şi încheierea Contractului de prestare a serviciilor de telefonie mobilă.

Serviciul CUG Regional

Comunică gratuit şi nelimitat cu toate numerele fixe Moldtelecom din regiunea ta!

Opțiunea CUG Regional oferă posibilitatea abonatului conectat la unul din abonamentele Unite  să vorbească nelimitat cu toate numerele fixe Moldtelecom din regiunea (raion teritorial administrativ) în care a fost efectuată conectarea.

Opțiunea CUG Regional este diponibilă pentru abonații noi, conectați prin următoarele canale de vânzare: corturi mobile dealer şi corturi mobile din magazinele proprii.

Total INFO

Fii informat oriunde şi oricând ai nevoie!

Cu TotalInfo de la Unité ai pe telefonul tău mobil o multitudine de servicii pentru a te informa.


Apelează* la numărul 1515 şi fii cel mai puternic informat deoarece:

  • Eşti în pas cu lumea şi afli care sunt cele mai recente noutăţi din domeniile economic, politic sau social.
  • Afli prognoza meteo în principalele regiuni şi oraşe ale ţării.
  • Vezi cum banii vorbesc pe telefonul tău mobil, cunoscând ultimele informaţii financiare despre conversiile valutare şi cursul zilnic BNM pentru principalele monede.
  • Consultă previziunile astrale zilnic sau lunare şi află totul despre semnul tău zodiacal sau alte semne care te interesează.
  • Cunoaşte formula succesului cu ajutorul prognozei numerologice.

* Taxarea se face cu 2,4 lei per apel (TVA inclus).
   Serviciul se prestează extraofertă
.

Convorbiri Naționale

Comunică la preţuri speciale cu prietenii din alte reţele de telefonie mobilă.

Taxa de activare a opţiunii – 0 lei.

Denumirea opţiunii

  Nr. minute naţionale 

 Preţ lunar, lei

Convorbiri Naţionale 20 min

20

10

Convorbiri Naţionale 30 min

30

15

Convorbiri Naţionale 60 min

60

25

Convorbiri Naţionale 100 min 100 40
Convorbiri Naţionale 200 min 200 70

Tarifele includ toate taxele, inclusiv TVA.
Valabilitatea: 30 zile

Minutele naționale oferite în cadrul opțiunii, nu se vor cumula cu minutele incluse in abonament, și se vor utiliza doar ca minute naționale.

Activarea opțiunii va fi efectuată doar la solicitarea abonatului.

Opțiunea poate fi activată de mai multe ori pe lună și în orice zi a lunii.

La schimbul de pachet opțiunea va fi păstrată.

În cazul în care abonamentul deținut include deja minute naţionale în pachet, minutele din opţiune au prioritate la utilizare.

Activarea/dezactivarea se efectuează în orice zi a lunii:

- prin cerere depusă la orice reprezentanță S.A. Moldtelecom;

- prin apel la 200200 Serviciul Suport Clienți.

Plus Internaţional

Transformă minutele naţionale în internaţionale. Activează gratuit opţiunea şi vorbeşte internaţional la preţ de abonament.

Activează gratuit opţiunea şi apelează internaţional din contul minutelor incluse în abonament, în raport de 1:10, unde un minut internaţional este echivalent cu 10 minute naţionale. Optiunea poate fi activată prin apel la Serviciul Asistenţă Clienţi, la numărul 1181 sau prin cerere depusă la orice reprezentanţă S.A. Moldtelecom.
Internet

Obţine trafic internet adiţional la preţ special

Obţine trafic internet adiţional la preţ special.

Taxa de activare a opţiunii – 0 lei.

Denumirea opţiunii

Trafic inclus

Preţ, lei

Internet 500 MB

500 MB

20

Internet 1 GB

1 GB

35

Internet 3 GB

3 GB

75

Internet 6 GB

6 GB

125

Tarifele includ toate taxele, inclusiv TVA.

Perioada de valabilitate a traficului inclus în opţiune este de o lună. Traficul neconsumat în luna curentă nu se raportează în luna următoare. Poţi activa concomitent doar o singură opţiune de Internet.

Camarad Reţea

Apeluri GRATUITE şi NELIMITATE spre 3 numere favorite din reţeaua Unité și Moldtelecom.

Comunică gratuit și nelimitat cu 3 numere favorite din rețeaua Unité și Moldtelecom. Prima definire a numerelor este gratuită. Schimbarea unuia sau mai multor numere favorite definite anterior se poate face în orice moment, fiecare schimbare de număr fiind taxată 10 lei/număr.

Definirea și modificarea numerelor ,,Camarad Rețea" poate fi efectuată în orice zi a lunii. Opțiunea,,Camarad Rețea" are termen de valabilitate nelimitat.

Activarea/dezactivarea se efectuează:

- prin cerere depusă la orice reprezentanță S.A. Moldtelecom;

- prin apel la 200200 Serviciul Suport Clienți.

Modificarea numerelor camarad se efectuează:

- prin cerere depusă la orice reprezentanță S.A. Moldtelecom;

- prin apel la 200200 Serviciul Suport Clienți.

Abonații care și-au activat opțiunea Camarad până la data de 19 august 2015 își vor păstra condițiile de prestare (5 numere camarad), până în momentul dezactivării acesteia.

Seara şi Weekend

Apeluri şi SMS-uri GRATUITE în reţea de seara până dimineaţa şi în zilele de odihnă!

Cu opțiunea Seara și week-end comunici gratuit în rețeaua Unité (apel și SMS) și Moldtelecom (apel) de luni până vineri între orele 20:00 - 08:00, vineri de la 20:00 până la 08:00 și de sărbători legale 00:00 - 24:00.

Opțiunea „Seara și Week-end 10” poate fi activată la orice abonament.

Activarea/dezactivarea se efectuează în orice zi a lunii:

- prin cerere depusă la orice reprezentanță S.A. Moldtelecom;

- prin apel la 200200 Serviciul Suport Clienți.

Adresa IP statică

Adresa IP statică (Static IP Address) : Este o adresă IP fixă ce nu se schimbă niciodată fiind destinată pentru organizarea serviciilor ce necesită conexiuni permanente la Internet/Reţea. 
O adresă IP statică înseamnă ca adresa IP alocată este constantă şi unică, еste în contrast cu o adresă IP dinamică ce se poate schimba oricând.


CHEI DE ACCES

User name: număr_telefon_abonat@static.unite.md 
Password: unite 
Dial number: #777


DISPONIBILITATE

  • pentru toate ofertele Unité

Acest serviciu se activează la încheierea contractului sau la dorinţa ulterioară a abonatului printr-o cerere scrisă depusă la reprezentanţele Unité.

  • abonament lunar 50 lei (cu TVA).

De asemenea, opţiunea poate fi activată/dezactivată prin apel la numărul 200, este necesar de a indica codul de pe „Cartela Mea Moldtelecom” și a IDNP-ului sau a numărului de contract de prestare a serviciilor de telefonie mobilă. Abonații care nu dețin cardul ”Cartela Mea Moldtelecom” îl pot obţine gratuit în orice reprezentanță Moldtelecom.
Serviciul Ton Personal

Alege melodiile tale preferate şi setează-le ca tonuri de aşteptare.

Activează şi utilizează serviciul Ton Personal folosind una din următoarele metode:

  • Apel: sună la numărul scurt 800 şi urmează instrucţiunile vocale ale robotului. Tarif - 1 leu/minut;
  • Web interfaţa: accesează www.tonuri.unite.md:
    • pentru informare şi audiere a melodiilor,
    • pentru activarea şi utilizarea serviciului, expediază un sms la numărul scurt 801 cu parola dorită format din 4 cifre. Numărul de telefon, în fereastra de logare, se introduce fără cifra zero în faţă, de ex. 67 xxxxxx.
  • SMS: expediază un sms la numărul scurt 800 cu următorul conţinut:

 N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

activarea melodiei

cod melodie

2

ştergerea melodiei

« del __ cod melodie»

3

primirea listei de contente cumpărate

list

4

Activarea serviciului de audierie a melodiilor

restart

5

Dezactivare serviciului de audierie a melodiilor*

restart

6

Dezactivare serviciului si ştegerea melodiilor

stoprbt

*Dezactivarea serviciului de audiere a melodiilor prin “Restart” nu presupune in sine ştergerea melodiei din banca personală, melodia va fi prelungită automat pentru luna urmatoare.

• la numărul scurt 801 cu următorul conţinut :

N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

schimbarea parolei

« parola formată din 4 cifre »

• la numărul scurt 802 cu următorul conţinut:

N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

schimbarea limbii

« ro »/ « ru »/ « eng »

Detalii:
*Perioada de valabilitate a tonurilor de aşteptare este de 30 zile.
**Abonaţii Unité cu 3 zile înainte de expirarea contentului vor primi un SMS, care va informa că contentul urmează a fi prelungit automat. În cazul în care utilizatorul nu doreşte ca contentul să fie prelungit, acesta îl va şterge din baza sa de fragmente prin intermediul IVR sau SMS service, sau va raspunde la sms-ul primit timp de 12 ore cu conţinutul « no ».
***Serviciul Ton Personal este disponibil pentru toţi utilizatorii Unité 3G Postpaid şi Prepaid, valabil pentru orice model de telefon mobil.

Cumpărare

Tonurile de aşteptare pot fi cumpărate în felul următor:

  • sună la numărul 800, selectează melodia după cod şi opţiunea de comandare, tarif 1 leu/minut
  • expediază un SMS cu codul melodiei la numarul 800, tariful unui SMS este la preţul unui SMS expediat în reţeaua Unité
  • accesează gratuit site-ul www.tonuri.unite.md, introdu numărul tău de telefon şi parola de acces, alege melodia dorită şi apasă butonul “cumpără”.

Oferirea Melodiei Cadou

Poţi oferi cadou orice melodie unui prieten, astfel:

  1. sună la numărul 800
  2. loghează-te pe www.tonuri.unite.md
  3. expediază un sms gratuit la numărul scurt 800, cu următorul conţinut:

 N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

Oferire cadou

nume content__ nr.de telefon cărui i se oferă cadoul

Abonatul A oferă cadou Abonatului B.

Pentru aceasta, abonatul A expediază un sms la numărul 800 cu următorul conţinut « nume content__ nr.de telefon cărui i se oferă cadoul ». Abonatul B primeşte sms de la numărul 800 cu conţinutul «aţi primit cadou nume content de la nr.de telefon a abonatului A ». Pentru a accepta abonatul B trebuie să răspundă la sms-ul primit cu un oarecare conţinut, în caz că nu doreşte să primească această melodie cadou, abonatul B nu va răspunde la acest sms. În cazul în care abonatul B a acceptat cadoul, abonatului A i se expediază un sms de la numărul 803 cu conţinutul că cadoul a fost acceptat.

În cazul în care contentul a fost oferit cadou pentru un prieten, tariful de activare a contentului + tariful de utilizare a serviciului prima lună va fi aplicat persoanei care a oferit acest cadou.

Tarife

Tarife

Categoria

Generală

Tarif de accesare a meniului IVR (800)

1 leu/ min

Tarif pentru fiecare SMS expediat (800,801,802)

*

Perioada de valabilitate a contentului

30 zile

* Tarif pentru fiecare SMS expediat (800, 801,802) conform tarifului pentru SMS existent în reţeaua Unité.

II-n

7

Denumirea categoriei

Luna de utilizare melodie

Tarif de activare/prelungire melodie lei/lună

Tarif de utilizare serviciu lei/lună

Total lei/ lună

Promo
(cod content - 28)

I 7 0 7

II-n

7

0

7

Generală

I

14

4

18

II-n

14

2

16

Nou

I

10

4

14

II-n

10

2

12

Hituri
recente

I

14

4

18

II-n 14 2 16
Hituri
internaț.
I 14 4 18
II-n 14 2 16

Detalii:
*La activarea contentului utilizatorul va achita:
Plata de activare a contentului + plata de utilizare a serviciului, prima lună.
**La prelungirea contentului utilizatorul va achita:
Plata de prelungire a contentului + plata de utilizare a serviciului începînd cu luna a doua.
***În cazul în care serviciul Ton Personal este dezactivat, tariful de utilizare a serviciului nu se aplică.

Serviciul SMS Banking

Gestionează-ţi cardul bancar simplu şi rapid!

Ce este SMS Banking?

Serviciul SMS Banking, realizat în parteneriat cu Moldova Agroindbank oferă posibilitatea recepţionării alertelor SMS pe telefon, în legătură cu schimbările de pe cardul bancar - fie că ai primit bani pe cont, ai achitat ceva sau ai extras bani de la bancomat.

De asemenea, prin intermediul acestui serviciu, clienţii Unité care sunt totodată şi clienţi Moldova Agroindbank vor putea achita facturile pentru serviciile comunale, cablu TV, Internet, factura pentru serviciile Moldtelecom, expediind un simplu SMS la numărul 6242 cu conţinutul textului respectiv.

Cum beneficiezi de serviciul SMS Banking?

Pentru a putea beneficia de serviciul SMS Banking este necesar să fii abonat Unité şi client Moldova Agroindbank, să depui o cerere de înregistrare la Bancă.

După înregistrare, vei obţine parola de acces pe care o vei prin SMS de la numărul scurt 6242.

După etapa de identificare şi obţinere a parolei, poţi solicita un şir de servicii din gama de servicii SMS Banking prin expedierea unui SMS cu conţinutul textului respectiv, în dependenţă de serviciul solicitat.

Tarificarea mesajelor

Tarificarea mesajelor la numărul scurt 6242 se va realiza conform tarifelor pentru SMS naţionale în reţeaua Unité.

Ce operaţiuni poţi efectua cu ajutorul SMS Banking?

- Cererere Sold la Conturi

- Mini Extras de Cont

- Solicitare Extras de Cont

- Plăţi între conturi proprii

- Afişare curs valutar

- Setare/modificare Alias cont

- Modificare Limbă

- Modificare parolă

- Plata facturilor

1.  Cererere Sold la Conturi - Această funcţie va efectua cerere sold la conturi pentru orice cont din profilul clientului MAIB.

SMS de solicitare: BAL PWD <numar cont/card /alias>“

PWD - parola. În calitate de <numar cont> clientul va putea indica atât numărul contului/cardului, cât şi Alias-ul lui.

Soldul la cont se va determina:

- conturi operaţionale – Soldul disponibil;

- conturi de card (debit/credit) – Soldul disponibil;

- conturi de credite – Soldul datoriei plus Sold restant

- conturi de depozit – Soldul de bilanţ

2.  Mini Extras de Cont - Această funcţie va obţine ultimele cîteva (număr configurabil ) tranzacţii de pe un cont. Furnizeaza informaţia despre ultimele N1 tranzacţii pentru conturile de card şi din ultimele N2 zile pentru conturile operaţionale.

SMS de solicitare: TXN PWD <numar cont/alias >“

3. Solicitare Extras de Cont - Această funcţie va crea o solicitare către Bancă de a trimite la adresa poştală (a clientului) extrasul de cont tipărit pe hîrtie, pentru ulitimele zile specificate în solicitare. Dacă valoarea numarului de zile indicată depăşeşte valoarea maximă acceptabilă, utilizatorului i se va transmite un mesaj configurabil static prin care acesta va fi informat că numărul de zile nu poate fi mai mare decât “numărul care a fost configurat”. Data de început şi sfîrşit a perioadei va fi calculată în dependenţă de numărul de zile specificat în solicitare. Dacă numărul de zile nu este specificat, atunci se formează o cerere pentru ultimele 30 zile (configurabil în zile) de la ziua curentă.

SMS de solicitare: “STM PWD <numar cont/card /alias> <numar zile(optional)>“

4.  Plăţi între conturi proprii - Această funcţie va transmite o instrucţiune de plată între conturile proprii ale abonatului.

SMS de solictare: “PMT PWD <numar cont/card debit/alias debit> <numar cont/card credit/alias credit> <Suma>“

5.  Afişare curs valutar - Această funcţie va afişa la ecran ratele de schimb valutar ale băncii.

SMS de solictare:

“RTV” – pentru ratele la operaţiunile prin virament

”RT1” – ratele la Casele de schimb valutar Chişinău-Bălţi

”RT2” –ratele la Casele de schimb valutar a altor filiale

6.  Setare/modificare Alias cont - Această funcţie va permite clientului să stabilească/modifice aliasuri pentru conturile din profilul său.

SMS de solicitare: ALS PWD <Numar cont/card> <Alias>“

Acelaşi SMS de solicitare va fi utilizat atât pentru stabilirea iniţială a aliasului contului, cât şi la modificarea lui ulterioară.

7.  Modificare Limbă - Această funcţie va permite clientului să modifice limba, în care vor fi afişate mesajele SMS de răspuns.

SMS de solicitare “LAN PWD <cod limba>“

Valorile pentru <cod limba>: RO, RU, EN.

În cazul dacă codul limbii indicat e unul valid, clientul va primi următorul mesaj de răspuns în limba nou setată. Limba a fost modificată cu succes

8.  Modificare parolă - Această funcţie va permite clientului să modifice, la necesitate, parola pentru canalul dat.

SMS de solicitare: „PSW PWD <PWD noua>“

9. Accesarea Help - Această funcţie va permite clientului să primească la ecran lista tuturor cuvintelor cheie acceptabile în SMS Banking.

SMS de solicitare: „HLP PWD <cuvant cheie (optional)>”

10.  Plata facturilor - Această funcţie va permite clientului să achite facturile de plăţi comunale. În cadrul funcţionalităţii date vor exista două posibilităţi:

1) clientul va putea primi datele referitor la suma plaţilor existente aferente unei facturi concrete;

Pentru solicitarea sumei:

SMS de solicitare: “INV PWD <alias.furnizor> <numar factura>”

2) plata propriu zisă a facturii:

SMS de solicitare: “INA PWD <alias.furnizor> <numar factura> <numar cont/card/ alias> <suma (optional)>“

unde:

<PWD> – parola pentru serviciul sms-banking

<alias.furnizor - codul din 3 litere pentru beneficiarul plăţii

< numar factura> - îl gaseşti pentru fiecare serviciu în parte pe factura primită sau apelând serviciile de informaţii ale beneficiarului.

<numar cont/card/ alias> – numărul cardului

Beneficiarii plăţilor:

GNF - Gas Natural Fenosa

CGZ - Chisinau Gaz

IMA - Apa-Canal Chisinau
INF - Infocom
MTC - Moldtelecom
DSL - MAXDSL
SUN - SUN Communications 

Recomandări de Siguranţă

  • păstrează parola ta în secret şi nu alege parole prea simple.
  • şterge din telefon mesajele expediate, ce conţin parola ta, nu lăsa telefonul mobil nesupravegheat şi schimbă parola SMS Banking, în caz de necesitate
  • în caz de pierdere sau furt al telefonului mobil, anunţă imediat Serviciul Clientelă Unité la numărul 200 (de pe un mobil Unité), 022-200 200, şi/sau Moldova Agroindbank la numărul 022-22-82-39.
  • anunţă imediat Serviciul Clienţi Moldova Agroindbank la numărul 022-22-82-39, dacă suspectezi orice nereguli în legătură cu operaţiunile efectuate cu cardul tău.
Facebook prin SMS

Uimeşte-ţi plăcut prietenii! Fii primul care comunică pe Facebook prin SMS!

Cu noul serviciul Facebook prin SMS de la Unité poţi comunica pe Facebook cu ajutorul SMS-urilor!
Acum oriunde te-ai afla şi dacă ai la îndemână un telefon mobil de la Unité, îţi poţi schimba statutul, trimite mesaje prietenilor sau plasa comentarii. Pentru aceasta trebuie numai să trimiţi un SMS la numărul 32665 (fbook). De asemena, dacă doreşti, poţi primi prin SMS înştiinţarea despre toate schimbările la prietenii tăi de pe site-ul Facebook.

Noul serviciu Facebook prin SMS de la Unité este absolut GRATUIT, fără abonament lunar sau taxe suplimentare, iar costul unui SMS este echivalent unui SMS obişnuit, conform planului tarifar.

Detalii

1. m.facebook.com – acum clienţii Unité pot accesa pagina mobilă de Facebook direct din telefon!

Dacă ai telefon cu acces la internet, trebuie doar să introduci m.facebook.com în browser-ul telefonului tău.

Pe majoritatea telefoanelor, clienții Unité pot accesa browser-ul de internet din meniul telefonului.

Pentru a economisi timp, adăugă şi salvează pagina Facebook în categoria „Favorites” a telefonului tău. (categoria Bookmarks)

2. Facebook Mobile App

De asemenea, Clienţii Unité care utilizează pagina de m.facebook.com, vor primi un mesaj cu sugestia de a descărca Facebook aplicaţia compatibilă cu modelul telefonului lor.

Traficul de acces la pagina de Facebook prin această aplicație se tarifică din pachetul Internet a abonatului Unité.

Meniu gestionare cont

Direct de pe telefon, mai rapid şi eficient – pentru administrarea contului Tău!

Acum pe telefonul tău mobil mai multe servicii pentru a te informa. Cu Meniul Unité poţi direct de pe telefon, GRATUIT, oricând şi de câte ori doreşti, foarte uşor şi simplu să-ţi administrezi contul Tău.

Apelează la numărul scurt *500#  şi tastează OK sau tasta call şi ai posibilitatea să afli informaţii şi să efectuezi comenzi rapide privind:

1. BALANŢA – pentru a verifica starea contului Tău. Formează *500*1#  şi tastează OK  sau tasta call

2. BONUS – pentru a afla starea bonusului Tău. Formează *500*2#  şi tastează OK  sau tasta call

3. REÎNCĂRCARE CONT – este un alt mod de reîncărcare al contului Tău. Având Cartela de reîncărcare şi pinul acesteia, formează *500*3#  introduce pinul Cartelei de reîncărcare #  şi tastează OK  sau tasta call

4. SERVICIUL SUNĂ-MĂ – formează*500*4#   numărul de telefon al destinatarului # şi tastează OK  sau tasta call. Numărul destinatarului se formează obişnuit 067xxxxxx. Destinatarul va primi un SMS cu numărul tău de telefon şi rugămintea să fii sunat "Sună-mă!". Poţi expedia astfel de solicitări doar către numerele Unité, de maxim 5 ori pe zi.

5. NUMĂRUL MEU – formează *500*5# şi tastează OK  sau tasta call şi imediat pe ecran va apărea numărul Tău de mobil.

6. SERVICII SUPLIMENTARE - formează *500*5#  şi tastează  OK   sau tasta call şi pe ecran vor apărea serviciile TotalInfo şi Facebook prin SMS.

7. SCHIMBAREA LIMBII – Poţi schimba limba pentru Meniul Unité. Pentru aceasta formează şi selectează limba dorită.

 şi tastează OK  sau tasta call pentru Limba Română

*500*0*2#  şi tastează OK  sau tasta call pentru Limba Rusă 1

*500*0*3#  şi tastează OK  sau tasta call pentru Limba Engleză

0. SUPER OFERTE - meniu cu conţinut de divertisment. Aici găseşti o gamă variată de servicii de divertisment care se oferă gratuit primele 3 zile. Activarea serviciului este gratuită, din a 4 zi tariful este de 1 leu per zi. În caz că nu eşti satisfăcut de serviciul dat îţi recomandăm să-l dezactivezi în primele 3 zile, astfel nu se va percepe nici o taxă.

Toate solicitările sunt GRATUITE.

1 La alegerea limbii Ruse, informaţia va fi prezentată în limba rusă dar se vor folosi litere latine.

Servicii de reţea 

Mesageria Vocală
Cu Serviciul Mesagerie Vocală primești mesaje vocale de la persoanele ce te apelează atunci când nu poți răspunde: telefonul este închis, sună ocupat, etc. De asemenea, acest serviciu îţi oferă posibilitatea de a personaliza căsuţa vocală prin schimbarea mesajului de salutare, schimbarea parolei sau restricționarea plasării mesajelor in căsuță.

Pentru a configura Mesageria Vocală, apelează numărul: 333. Parola iniţială: 9999.

Cum activezi Mesageria Vocală?

Pentru a transfera/redirecționa apelurile spre căsuța vocală utilizează numărul 067171333.
Accesează setările apelurilor de pe telefonul tău mobil, alege în ce caz se transferă apelul, setează redirecționarea apelului către numărul 067171333.

Important! Pentru abonații Unite serviciul “Mesageria Vocală” este setat în cazul in care abonatul nu răspunde, pentru a modifica setările redirecționării apelului, accesează meniul din telefonul tău mobil.

Cum asculți mesajele plasate în căsuță?

Când cineva îți trimite un mesaj vocal, vei fi informat printr-un sms. Apelează numărul 333 cu parola inițială: 9999 și ascultă mesajul.

Cum dezactivezi Mesageria Vocală? 
Formează ##002# pentru anularea redirecţionării apelurilor sau accesează setările apelurilor și restricționează redirecționarea către mesageria vocală (către numărul 067171333).


Întâmpini greutăți în setarea telefonului mobil, ai setat redirecționare apelurilor dar serviciul nu funcționează sau dorești să ștergi căsuța vocală pentru totdeauna?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181.


Cât costă Mesageria Vocala?

Activarea serviciului  Gratuit
Apel către căsuța vocală Tariful unui apel în rețeaua Unite
Apel de plasare a mesajelor în căsuţa Mesageriei Vocale (lei/min) Tarif apel voce simplu, în funcţie de abonamentul deţinut

Cum activezi Mesageria Vocală?

Serviciul Mesaje Scrise (SMS)
Atunci când doreşti să comunici prin telefon fără să-i deranjezi pe cei din jur sau pur şi simplu nu doresti să fii auzit, Serviciul de Mesaje Scrise te ajută să exprimi prin mesaje scrise ceea ce vrei să spui.
Trimite un mesaj text, folosind Serviciul de Mesaje Scrise, care reprezintă transmiterea unor cantităţi mici de informaţie către utilizatori de telefonie mobilă din ţară şi străinătate. Puteţi primi şi trimite mesaje text cu o lungime maximă de 160 de caractere latine sau 67 de caractere chirilice (inclusiv semne de punctuaţie, spaţii libere şi alte caractere).
Apel Conferinţă (Conference Call)
Dacă esti o persoană activă şi timpul te presează, prin serviciul Apel Conferinţă nu mai pierzi vremea sunând pe fiecare în parte. Apelul Conferinţă este un serviciu care permite convorbirea simultană cu mai multe persoane.
Apel în aşteptare / Apel reţinut pe linie (Call Waiting)

Cu serviciul Apel în aşteptare vei putea recepţiona apeluri chiar şi în timpul unei convorbiri. Telefonul mobil te va anunţa despre noul apel de intrare printr-un semnal sonor şi vizual, iar tu decizi dacă vei prelua noul apel (punându-l pe cel activ în aşteptare) sau dacă îl refuzi.

*43*# - pentru activarea serviciului Apel în aşteptare.
#43# - pentru dezactivarea acestuia.

*#43# - pentru verificarea stării serviciului Apel în aşteptare.

Redirecţionarea apelurilor (Call Forwarding)

Dacă pentru tine sunt importante toate apelurile, dar eşti ocupat, telefonul este deconectat sau te afli în afara ariei de acoperire, serviciul de Redirecţionare a Apelurilor îţi permite redirecţionarea apelurilor de intrare către un alt număr de telefon (fix sau mobil, interurban sau internaţional).


Activarea serviciului Redirecţionarea apelurilor se poate face prin formarea codurilor scurte direct pe ecranul telefonului. Aceste coduri sunt:


Redirecționarea apelurilor (comandă acest serviciu la operatori)
Anulează redirecționarea apelurilor ##002# 
Anulează redirecționările condiționate  ##004# 
Conectează și activează redirecționările condiționate  *004*nr#
 Redirecționarea necondiționată (toate apelurile)
Deconectează și dezactivează redirecționările necondiționate  ##21# 
Dezactivează redirecționările necondiționate #21# 
Conectează și activează redirecționările necondiționate  *21*nr# 
Activează redirecționările necondiționate *21# 
Verifică statutul apelurilor redirecționate necondiționat   *#21# 
Redirecționarea „apel ocupat” 
Deconectați și dezactivați redirecționarea „apel ocupat”  ##67# 
Dezactivați redirecționarea „apel ocupat”  #67# 
Conectați și activați redirecționarea „apel ocupat” *67*nr# 
Activați redirecționarea „apel ocupat” *67# 
Verifică statutul apelurilor redirecționate „apel ocupat”  *#67#
Redirecționarea „abonatul este  indisponibil” 
Deconectarea și dezactivarea redirecționării„abonatul este indisponibil”##62# 
Dezactivarea  redirecționării  „abonatul este indisponibil” #62# 
Conectarea și activarea redirecționării „abonatul este indisponibil” *62*nr# 
Activarea redirecționării „abonatul este indisponibil” *62# 
Verifică statutul redirecționării „abonatul este indisponibil”*#62# 

unde nr - numărul de telefon spre care doreşti să redirecţionezi apelul.

Restricţionarea apelului (Call Barring)

Prin serviciul de Restricţionare a apelurilor poţi bloca apelurile de ieşire printr-o parolă astfel încât numai tu să ai controlul deplin al apelurilor.

*33*parola# - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor de ieşire.
#33*parola# - pentru dezactivarea acestuia.

*#33# - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor de ieşire.

*331*parola#  - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire.
#331*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#331#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire.

*332*parola#   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire, atunci când te afli în roaming.
#332*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#332#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire, atunci când te afli în roaming.

*35*parola#  - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor de intrare.
#35*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#35#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor de intrare.

*351*parola#   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de intrare, atunci când te afli în roaming.

#351*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#351#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de intrare, atunci când te afli în roaming.



Identificarea apelantului (CLIP)

Serviciul de Identificare a Apelantului identifică originea apelului de intrare cu condiţia că apelul să fie iniţiat de la o linie telefonică digitală, fixă sau mobilă.

*#30# - pentru verificarea stării serviciului de Identificare a Apelantului.



Restricţionarea identităţii apelantului (CLIR)

Serviciul de Restricţionare a Identităţii Apelantului permite efectuarea apelurilor în mod anonim. Numărul de telefon nu va fi afişat pe ecranul telefonului destinatarului.


Pentru activarea CLIR pentru un număr formaţi #31#nr 
Pentru dezactivarea CLIR pentru un număr formaţi *31#nr

Pentru a vedea starea Serviciului de Restricţionare a Identităţii Apelantului *#31#nr

Personal

Să îmbunătăţim împreună aria de acoperire

Vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Prenume
Nume
Telefon
Email *
Localizare (adresa unde ai întîlnit dificultăţi în utilizarea serviciilor Unité)
Regiune *
Localizare *
Problema intîlnită *


Te conectăm la domiciliu

Lasă numărul și te sunăm noi!
Prenume
Nume
Telefon*
Email
Regiune *
Adresa
Codul din imagine *
Rugăm să completezi formularul de mai sus. Câmputile marcate cu * sunt obligatorii.