Opţiuni oferte
Opţiunea „Camarad Naţional”
Apeluri spre 5 numere favorite din alte reţele naţionale la un preţ redus – 90 bani/minut.

Opţiunea „Camarad Naţional” poate fi activată de persoane fizice conectate la orice abonament de voce Unité. Numărul maxim de numere favorite este de 5 numere.

Declararea numerelor favorite se poate face la încheierea contractului sau oricând după aceea printr-o cerere scrisă depusă la reprezentanţele Unité.

De asemenea, opţiunea poate fi activată/dezactivată prin apel la numărul 200, este necesar de a indica codul de pe „Cartela Mea Moldtelecom” și a IDNP-ului sau a numărului de contract de prestare a serviciilor de telefonie mobilă. Abonații care nu dețin cardul ”Cartela Mea Moldtelecom” îl pot obţine gratuit în orice reprezentanță Moldtelecom.

Prima definire completă a numerelor favorite este gratuită. Schimbarea unuia sau mai multor numere favorite definite anterior se poate face în orice moment, fiecare schimbare de număr fiind taxată 10 lei/număr.

Cu opţiunea activată „Camarad Naţional” apelurile spre numere favorite se vor taxa extraofertă, chiar daca minutele din ofertă nu au fost consumate încă. 

 
Bonus pentru fiecare minut de apel de intrare
10 bani pentru fiecare minut de apel de intrare

Cu Unité ai Bonus pentru fiecare minut de apel naţional (exclusiv reţeaua Unite şi Moldtelecom) şi internaţional de intrare.

 

„Bonusul pentru apeluri de intrare ” în sumă de 10 bani va fi alocat în contul abonaţilor planurilor tarifare Unité pentru fiecare minut de intrare din străinătate.

 

„Bonusul pentru apeluri de intrare” va fi calculat per secundă, din prima secundă de comunicare.

 

Calculul şi alocarea bonusului va avea loc la fiecare 24 ore, sumînd durata traficului internaţional de intrare pentru ziua respectivă.

 

Pentru convorbiri cu durata mai mică de 5 secunde nu se va aloca bonus.

 

Suma alocată pe parcursul lunii va fi reflectată în factura spre plată a abonatului sub formă de următoarea înregistrare: „Bonus pentru apeluri de intrare” – xxx lei.

 
Opţiunea Netrapido
acces Internet la viteza de până la 3,1 Mbps
Aproape necunoscut cu un deceniu în urmă, Internetul este astăzi principalul mijloc de comunicare şi informare. Oriunde există calculatoare, în mediul business sau privat, apare necesitatea conectării la reţeaua Internet. Noua tehnologie pentru acces la Internet fără fir, Netrapido (în baza tehnologiei CDMA 2000 1x EV-DO) de la Unité aduce în Chişinău nu doar conexiuni mai stabile şi mai performante, ci şi noi servicii.

CDMA2000 1x EV-DO este o nouă etapă în evoluţia reţelei CDMA2000 1x, testată deja pe piaţă, care oferă soluţii de conexiune cu acoperire largă şi viteză înaltă de transmisie pentru necesităţile mobile. Aparţinând tehnologiilor din clasa “wireless broadband” (internet mobil fără fir), CDMA2000 1x EV-DO oferă o viteză maximă de transfer de până la 3,1 Mbps pentru download şi de până la 153 kbps pentru upload (transmisie asimetrică).

Reţeaua EV-DO permite utilizatorilor de telefonie mobilă să acceseze şi să descarce fişiere audio şi video de înalta rezoluţie, să utilizeze aplicaţii multimedia complexe, şi să navigheze paginile web care conţin multe imagini grafice.

BENEFICII
  • Netrapido oferă o capacitate de transfer a datelor fără echivalent în comunicaţiile mobile
  • Netrapido asigură un transfer de date de până la 3,1 Mbps pentru download şi de până la 153 kbps pentru upload (transmisie asimetrică)
  • Netrapido oferă mobilitate, conectare rapidă fără fir la Internet, pe arii foarte largi
  • Netrapido oferă securitate înaltă, îţi pune la dispoziţie un sistem securizat de acces la Internet
  • Netrapido – acoperire în toate centrele raionale a ţării

CHEI DE ACCES

User name: net
Password: rapido
Dial number: #777

DISPONIBILITATE

- pentru toate ofertele Unité

Această opţiune se activează la încheierea contractului sau la dorinţa ulterioară a abonatului printr-o cerere scrisă depusă la reprezentanţele Unité.

De asemenea, opţiunea poate fi activată/dezactivată prin apel la numărul 200, este necesar de a indica codul de pe „Cartela Mea Moldtelecom” și a IDNP-ului sau a numărului de contract de prestare a serviciilor de telefonie mobilă. Abonații care nu dețin cardul ”Cartela Mea Moldtelecom” îl pot obţine gratuit în orice reprezentanță Moldtelecom.
Opţiunea nu are o perioadă minimă de menţinere.
Dezactivarea se poate face oricând, printr-o cerere scrisă depusă la reprezentanţele Unité.

În caz de neutilizare a opţiunii Netrapido pe o perioadă de 3 luni consecutiv, Unité îşi rezervă dreptul de a dezactiva opţiunea fără preaviz.

Activarea şi utilizarea acestei opţiuni este gratuită, fără taxă de abonament lunar. Traficul este tarifat cu 1 leu / Mbyte (la ofertele Fiesta, Primo, Amigo, Unité) şi 0,5 lei / Mbyte (la ofertele Activo, Benefit, Contunic).

* opţiunea Netrapido este disponibilă numai terminalelor ce suportă EV-DO.

 
Serviciul SMS Banking
Gestionează-ţi cardul bancar simplu şi rapid!

Ce este SMS Banking?

Serviciul SMS Banking, realizat în parteneriat cu Moldova Agroindbank oferă posibilitatea recepţionării alertelor SMS pe telefon, în legătură cu schimbările de pe cardul bancar - fie că ai primit bani pe cont, ai achitat ceva sau ai extras bani de la bancomat.

De asemenea, prin intermediul acestui serviciu, clienţii Unité care sunt totodată şi clienţi Moldova Agroindbank vor putea achita facturile pentru serviciile comunale, cablu TV, Internet, factura pentru serviciile Moldtelecom, expediind un simplu SMS la numărul 6242 cu conţinutul textului respectiv.

Cum beneficiezi de serviciul SMS Banking?

Pentru a putea beneficia de serviciul SMS Banking este necesar să fii abonat Unité şi client Moldova Agroindbank, să depui o cerere de înregistrare la Bancă.

După înregistrare, vei obţine parola de acces pe care o vei prin SMS de la numărul scurt 6242.

După etapa de identificare şi obţinere a parolei, poţi solicita un şir de servicii din gama de servicii SMS Banking prin expedierea unui SMS cu conţinutul textului respectiv, în dependenţă de serviciul solicitat.

Tarificarea mesajelor

Tarificarea mesajelor la numărul scurt 6242 se va realiza conform tarifelor pentru SMS naţionale în reţeaua Unité.

Ce operaţiuni poţi efectua cu ajutorul SMS Banking?

- Cererere Sold la Conturi

- Mini Extras de Cont

- Solicitare Extras de Cont

- Plăţi între conturi proprii

- Afişare curs valutar

- Setare/modificare Alias cont

- Modificare Limbă

- Modificare parolă

- Plata facturilor

1. Cererere Sold la Conturi - Această funcţie va efectua cerere sold la conturi pentru orice cont din profilul clientului MAIB.

SMS de solicitare: BAL PWD <numar cont/card /alias>“

PWD - parola. În calitate de <numar cont> clientul va putea indica atât numărul contului/cardului, cât şi Alias-ul lui.

Soldul la cont se va determina:

- conturi operaţionale – Soldul disponibil;

- conturi de card (debit/credit) – Soldul disponibil;

- conturi de credite – Soldul datoriei plus Sold restant

- conturi de depozit – Soldul de bilanţ

2. Mini Extras de Cont - Această funcţie va obţine ultimele cîteva (număr configurabil ) tranzacţii de pe un cont. Furnizeaza informaţia despre ultimele N1 tranzacţii pentru conturile de card şi din ultimele N2 zile pentru conturile operaţionale.

SMS de solicitare: TXN PWD <numar cont/alias >“

3. Solicitare Extras de Cont - Această funcţie va crea o solicitare către Bancă de a trimite la adresa poştală (a clientului) extrasul de cont tipărit pe hîrtie, pentru ulitimele zile specificate în solicitare. Dacă valoarea numarului de zile indicată depăşeşte valoarea maximă acceptabilă, utilizatorului i se va transmite un mesaj configurabil static prin care acesta va fi informat că numărul de zile nu poate fi mai mare decât “numărul care a fost configurat”. Data de început şi sfîrşit a perioadei va fi calculată în dependenţă de numărul de zile specificat în solicitare. Dacă numărul de zile nu este specificat, atunci se formează o cerere pentru ultimele 30 zile (configurabil în zile) de la ziua curentă.

SMS de solicitare: “STM PWD <numar cont/card /alias> <numar zile(optional)>“

4. Plăţi între conturi proprii - Această funcţie va transmite o instrucţiune de plată între conturile proprii ale abonatului.

SMS de solictare: “PMT PWD <numar cont/card debit/alias debit> <numar cont/card credit/alias credit> <Suma>“

5. Afişare curs valutar - Această funcţie va afişa la ecran ratele de schimb valutar ale băncii.

SMS de solictare:

“RTV” – pentru ratele la operaţiunile prin virament

”RT1” – ratele la Casele de schimb valutar Chişinău-Bălţi

”RT2” –ratele la Casele de schimb valutar a altor filiale

6. Setare/modificare Alias cont - Această funcţie va permite clientului să stabilească/modifice aliasuri pentru conturile din profilul său.

SMS de solicitare: ALS PWD <Numar cont/card> <Alias>“

Acelaşi SMS de solicitare va fi utilizat atât pentru stabilirea iniţială a aliasului contului, cât şi la modificarea lui ulterioară.

7. Modificare Limbă - Această funcţie va permite clientului să modifice limba, în care vor fi afişate mesajele SMS de răspuns.

SMS de solicitare “LAN PWD <cod limba>“

Valorile pentru <cod limba>: RO, RU, EN.

În cazul dacă codul limbii indicat e unul valid, clientul va primi următorul mesaj de răspuns în limba nou setată. Limba a fost modificată cu succes

8. Modificare parolă - Această funcţie va permite clientului să modifice, la necesitate, parola pentru canalul dat.

SMS de solicitare: „PSW PWD <PWD noua>“

9. Accesarea Help - Această funcţie va permite clientului să primească la ecran lista tuturor cuvintelor cheie acceptabile în SMS Banking.

SMS de solicitare: „HLP PWD <cuvant cheie (optional)>”

10. Plata facturilor - Această funcţie va permite clientului să achite facturile de plăţi comunale. În cadrul funcţionalităţii date vor exista două posibilităţi:

1) clientul va putea primi datele referitor la suma plaţilor existente aferente unei facturi concrete;

Pentru solicitarea sumei:

SMS de solicitare: “INV PWD <alias.furnizor> <numar factura>”

2) plata propriu zisă a facturii:

SMS de solicitare: “INA PWD <alias.furnizor> <numar factura> <numar cont/card/ alias> <suma (optional)>“

unde:

<PWD> – parola pentru serviciul sms-banking

<alias.furnizor - codul din 3 litere pentru beneficiarul plăţii

< numar factura> - îl gaseşti pentru fiecare serviciu în parte pe factura primită sau apelând serviciile de informaţii ale beneficiarului.

<numar cont/card/ alias> – numărul cardului

Beneficiarii plăţilor:

GNF - Gas Natural Fenosa
CGZ - Chisinau Gaz
IMA - Apa-Canal Chisinau
INF - Infocom
MTC - Moldtelecom
DSL - MAXDSL
SUN - SUN Communications

Recomandări de Siguranţă

  • păstrează parola ta în secret şi nu alege parole prea simple.
  • şterge din telefon mesajele expediate, ce conţin parola ta, nu lăsa telefonul mobil nesupravegheat şi schimbă parola SMS Banking, în caz de necesitate
  • în caz de pierdere sau furt al telefonului mobil, anunţă imediat Serviciul Clientelă Unité la numărul 200 (de pe un mobil Unité), 022-200 200, şi/sau Moldova Agroindbank la numărul 022-22-82-39.
  • anunţă imediat Serviciul Clienţi Moldova Agroindbank la numărul 022-22-82-39, dacă suspectezi orice nereguli în legătură cu operaţiunile efectuate cu cardul tău.


 

Servicii de divertisment
TotalINFO
Fii informat oriunde şi oricând ai nevoie!

Cu TotalInfo de la Unité ai pe telefonul tău mobil o multitudine de servicii pentru a te informa.


Apelează* la numărul 1515 şi fii cel mai puternic informat deoarece:

  • Eşti în pas cu lumea şi afli care sunt cele mai recente noutăţi din domeniile economic, politic sau social.
  • Afli prognoza meteo în principalele regiuni şi oraşe ale ţării.
  • Vezi cum banii vorbesc pe telefonul tău mobil, cunoscând ultimele informaţii financiare despre conversiile valutare şi cursul zilnic BNM pentru principalele monede.
  • Consultă previziunile astrale zilnic sau lunare şi află totul despre semnul tău zodiacal sau alte semne care te interesează.
  • Cunoaşte formula succesului cu ajutorul prognozei numerologice.

* Taxarea se face cu 2,4 lei per apel (TVA inclus).
   Serviciul se prestează extraofertă
.

 
Facebook prin SMS
Uimeşte-ţi plăcut prietenii! Fii primul care comunică pe Facebook prin SMS!

Cu noul serviciul Facebook prin SMS de la Unité poţi comunica pe Facebook cu ajutorul SMS-urilor!
Acum oriunde te-ai afla şi dacă ai la îndemână un telefon mobil de la Unité, îţi poţi schimba statutul, trimite mesaje prietenilor sau plasa comentarii. Pentru aceasta trebuie numai să trimiţi un SMS la numărul 32665 (fbook). De asemena, dacă doreşti, poţi primi prin SMS înştiinţarea despre toate schimbările la prietenii tăi de pe site-ul Facebook.

Noul serviciu Facebook prin SMS de la Unité este absolut GRATUIT, fără abonament lunar sau taxe suplimentare, iar costul unui SMS este echivalent unui SMS obişnuit, conform planului tarifar.

Detalii

1. m.facebook.com – acum clienţii Unité pot accesa pagina mobilă de Facebook direct din telefon!

Dacă ai telefon cu acces la internet, trebuie doar să introduci m.facebook.com în browser-ul telefonului tău.

Pe majoritatea telefoanelor, clienții Unité pot accesa browser-ul de internet din meniul telefonului.

Pentru a economisi timp, adăugă şi salvează pagina Facebook în categoria „Favorites” a telefonului tău. (categoria Bookmarks)

 

2. Facebook Mobile App

De asemenea, Clienţii Unité care utilizează pagina de m.facebook.com, vor primi un mesaj cu sugestia de a descărca Facebook aplicaţia compatibilă cu modelul telefonului lor.

Traficul de acces la pagina de Facebook prin această aplicație se tarifică din pachetul Internet a abonatului Unité.


 

Servicii de reţea
Mesageria Vocală
Cu Serviciul Mesagerie Vocală primești mesaje vocale de la persoanele ce te apelează atunci când nu poți răspunde: telefonul este închis, sună ocupat, etc. De asemenea, acest serviciu îţi oferă posibilitatea de a personaliza căsuţa vocală prin schimbarea mesajului de salutare, schimbarea parolei sau restricționarea plasării mesajelor in căsuță.

Pentru a configura Mesageria Vocală, apelează numărul: 333. Parola iniţială: 9999.

Cum activezi Mesageria Vocală?

Pentru a transfera/redirecționa apelurile spre căsuța vocală utilizează numărul 067171333.
Accesează setările apelurilor de pe telefonul tău mobil, alege în ce caz se transferă apelul, setează redirecționarea apelului către numărul 067171333.

Important! Pentru abonații Unite serviciul “Mesageria Vocală” este setat în cazul in care abonatul nu răspunde, pentru a modifica setările redirecționării apelului, accesează meniul din telefonul tău mobil.

Cum asculți mesajele plasate în căsuță?

Când cineva îți trimite un mesaj vocal, vei fi informat printr-un sms. Apelează numărul 333 cu parola inițială: 9999 și ascultă mesajul.

Cum dezactivezi Mesageria Vocală? 
Formează ##002# pentru anularea redirecţionării apelurilor sau accesează setările apelurilor și restricționează redirecționarea către mesageria vocală (către numărul 067171333).


Întâmpini greutăți în setarea telefonului mobil, ai setat redirecționare apelurilor dar serviciul nu funcționează sau dorești să ștergi căsuța vocală pentru totdeauna?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181.


Cât costă Mesageria Vocala?

Activarea serviciului Gratuit
Apel către căsuța vocalăTariful unui apel în rețeaua Unite
Apel de plasare a mesajelor în căsuţa Mesageriei Vocale (lei/min)Tarif apel voce simplu, în funcţie de abonamentul deţinut

Cum activezi Mesageria Vocală?

Serviciul Mesaje Scrise (SMS)
Atunci când doreşti să comunici prin telefon fără să-i deranjezi pe cei din jur sau pur şi simplu nu doresti să fii auzit, Serviciul de Mesaje Scrise te ajută să exprimi prin mesaje scrise ceea ce vrei să spui.
Trimite un mesaj text, folosind Serviciul de Mesaje Scrise, care reprezintă transmiterea unor cantităţi mici de informaţie către utilizatori de telefonie mobilă din ţară şi străinătate. Puteţi primi şi trimite mesaje text cu o lungime maximă de 160 de caractere latine sau 67 de caractere chirilice (inclusiv semne de punctuaţie, spaţii libere şi alte caractere).
Apel Conferinţă (Conference Call)
Dacă esti o persoană activă şi timpul te presează, prin serviciul Apel Conferinţă nu mai pierzi vremea sunând pe fiecare în parte. Apelul Conferinţă este un serviciu care permite convorbirea simultană cu mai multe persoane.
Apel în aşteptare / Apel reţinut pe linie (Call Waiting)

Cu serviciul Apel în aşteptare vei putea recepţiona apeluri chiar şi în timpul unei convorbiri. Telefonul mobil te va anunţa despre noul apel de intrare printr-un semnal sonor şi vizual, iar tu decizi dacă vei prelua noul apel (punându-l pe cel activ în aşteptare) sau dacă îl refuzi.

*43*# - pentru activarea serviciului Apel în aşteptare.
#43# - pentru dezactivarea acestuia.

*#43# - pentru verificarea stării serviciului Apel în aşteptare.

Redirecţionarea apelurilor (Call Forwarding)

Dacă pentru tine sunt importante toate apelurile, dar eşti ocupat, telefonul este deconectat sau te afli în afara ariei de acoperire, serviciul de Redirecţionare a Apelurilor îţi permite redirecţionarea apelurilor de intrare către un alt număr de telefon (fix sau mobil, interurban sau internaţional).


Activarea serviciului Redirecţionarea apelurilor se poate face prin formarea codurilor scurte direct pe ecranul telefonului. Aceste coduri sunt:


Redirecționarea apelurilor (comandă acest serviciu la operatori)
Anulează redirecționarea apelurilor ##002# 
Anulează redirecționările condiționate  ##004# 
Conectează și activează redirecționările condiționate  *004*nr#
 Redirecționarea necondiționată (toate apelurile)
Deconectează și dezactivează redirecționările necondiționate  ##21# 
Dezactivează redirecționările necondiționate #21# 
Conectează și activează redirecționările necondiționate  *21*nr# 
Activează redirecționările necondiționate *21# 
Verifică statutul apelurilor redirecționate necondiționat   *#21# 
Redirecționarea „apel ocupat” 
Deconectați și dezactivați redirecționarea „apel ocupat”  ##67# 
Dezactivați redirecționarea „apel ocupat”  #67# 
Conectați și activați redirecționarea „apel ocupat” *67*nr# 
Activați redirecționarea „apel ocupat” *67# 
Verifică statutul apelurilor redirecționate „apel ocupat”  *#67#
Redirecționarea „abonatul este  indisponibil” 
Deconectarea și dezactivarea redirecționării„abonatul este indisponibil”##62# 
Dezactivarea  redirecționării  „abonatul este indisponibil” #62# 
Conectarea și activarea redirecționării „abonatul este indisponibil” *62*nr# 
Activarea redirecționării „abonatul este indisponibil” *62# 
Verifică statutul redirecționării „abonatul este indisponibil”*#62# 

unde nr - numărul de telefon spre care doreşti să redirecţionezi apelul.

Restricţionarea apelului (Call Barring)

Prin serviciul de Restricţionare a apelurilor poţi bloca apelurile de ieşire printr-o parolă astfel încât numai tu să ai controlul deplin al apelurilor.

*33*parola# - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor de ieşire.
#33*parola# - pentru dezactivarea acestuia.

*#33# - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor de ieşire.

*331*parola#  - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire.
#331*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#331#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire.

*332*parola#  - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire, atunci când te afli în roaming.
#332*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#332#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire, atunci când te afli în roaming.

*35*parola#  - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor de intrare.
#35*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#35#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor de intrare.

*351*parola#   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de intrare, atunci când te afli în roaming.

#351*parola#  - pentru dezactivarea acestuia.

*#351#  - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de intrare, atunci când te afli în roaming.



Identificarea apelantului (CLIP)

Serviciul de Identificare a Apelantului identifică originea apelului de intrare cu condiţia că apelul să fie iniţiat de la o linie telefonică digitală, fixă sau mobilă.

*#30# - pentru verificarea stării serviciului de Identificare a Apelantului.



Restricţionarea identităţii apelantului (CLIR)

Serviciul de Restricţionare a Identităţii Apelantului permite efectuarea apelurilor în mod anonim. Numărul de telefon nu va fi afişat pe ecranul telefonului destinatarului.


Pentru activarea CLIR pentru un număr formaţi #31#nr 
Pentru dezactivarea CLIR pentru un număr formaţi *31#nr

Pentru a vedea starea Serviciului de Restricţionare a Identităţii Apelantului *#31#nr



Servicii Internet
Adresa IP statică

Adresa IP statică (Static IP Address): Este o adresă IP fixă ce nu se schimbă niciodată fiind destinată pentru organizarea serviciilor ce necesită conexiuni permanente la Internet/Reţea.
O adresă IP statică înseamnă ca adresa IP alocată este constantă şi unică, еste în contrast cu o adresă IP dinamică ce se poate schimba oricând.


CHEI DE ACCES


User name: număr_telefon_abonat@static.unite.md
Password: unite
Dial number: #777


DISPONIBILITATE

  • pentru toate ofertele Unité

Acest serviciu se activează la încheierea contractului sau la dorinţa ulterioară a abonatului printr-o cerere scrisă depusă la reprezentanţele Unité.

  • abonament lunar 50 lei (cu TVA).

De asemenea, opţiunea poate fi activată/dezactivată prin apel la numărul 200, este necesar de a indica codul de pe „Cartela Mea Moldtelecom” și a IDNP-ului sau a numărului de contract de prestare a serviciilor de telefonie mobilă. Abonații care nu dețin cardul ”Cartela Mea Moldtelecom” îl pot obţine gratuit în orice reprezentanță Moldtelecom.

Să îmbunătăţim împreună aria de acoperire

Vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Prenume
Nume
Telefon
Email *
Localizare (adresa unde ai întîlnit dificultăţi în utilizarea serviciilor Unité)
Regiune *
Localizare *
Problema intîlnită *


Te conectăm la domiciliu

Lasă numărul și te sunăm noi!
Prenume
Nume
Telefon*
Email
Regiune *
Adresa
Codul din imagine *
Rugăm să completezi formularul de mai sus. Câmputile marcate cu * sunt obligatorii.