Opţiuni
Pachete SMS naţionale
25 SMS   -10 lei/ pachet
60 SMS   -20 lei/ pachet
100 SMS -  25 lei/ pachet
 
SMS sunt valabile 30 zile de la activarea pachetului, iar cele neconsumate nu se vor transfera în luna următoare.
 

Pentru a activa unul din pachete expediază la numărul 100 următorul mesaj:

pentru pachetul 25 SMS naţionale: Pachet SMS10

pentru pachetul 60 SMS naţionale: Pachet SMS20

pentru pachetul 100 SMS naţionale: Pachet SMS25

Nota: denumirea pachetului se scrie cu majuscule şi respectarea spaţiilor între cuvinte!

sau formează   şi urmăreşte instrucţiunile meniului. Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Clientelă 200.

Opţiunea Camarad
apeluri către 5 numere favorite din reţeaua Unité şi Moldtelecom la preţ redus
Defineşte 5 numere favorite din reţeaua Unité şi Moldtelecom pe care să le apelezi la un preţ avantajos.
opţiunea Camarad
Definirea unui număr Camarad10 lei
Modificarea unui număr Camarad existent10 lei

* Nu pot fi definite ca numere Camarad numerele speciale (spre exemplu 14xx). 

 

Opţiunea Camarad  se activează la adăugarea primului număr „Camarad”. Pentru a activa numărul Camarad :

1. Expediaţi un mesaj cu indicarea numărului dorit Camarad la numărul 100: “Camarad 37367xxxxxx”

 

Ex: Pentru a activa opţiunea Camarad şi seta numărul 067321555 mesajul expediat va fi: Camarad 37367321555

 

Astfel puteţi adăuga până la 5 numere Camarad.

 

Pentru a modifica sau înlocui un numărul Camarad, expediază la numărul 100 un mesaj cu specificarea a numărului existent şi a celui nou: „Camarad 37367xxxxxx 37367xxxxxx”.

 

Ex: Pentru a modifica numărul existent Camarad 067321555 şi înlocui cu alt număr nou, mesajul expediat va fi: Camarad 37367321555 37367355555

 

Pentru a vizualiza statul opţiunii şi data expirării, expediază SMS la numărul 100 cu următorul conţinut: Statut camarad.

 

Pentru a seta limba de afişare a răspunsului, expediază mesaj la numărul 100 cu următorul conţinut:

 

Pentru limba română: Limba ro

Pentru limba rusă: Limba ru

Pentru limba engleză: Limba en

 
Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Clientelă 200.
 
Opţiunea Netrapido
acces Internet la viteza de până la 3,1 Mbps
Netrapido oferă o capacitate de transfer a datelor fără echivalent în comunicaţiile mobile. Realizată în baza tehnologiei CDMA 2000 1x EV-DO, aceasta aduce în toate centrele raionale a ţării viteze maxime de transfer de până la 3,1 Mbps pentru download şi de până la 153 kbps pentru upload.

NetRapido oferă mobilitate şi o conectare rapidă fără fir la Internet.

opţiunea Netrapido
Tarif activare0 lei


Chei de acces
User name: cartela
Password: rapido
Dial number: #777

* opţiunea Netrapido este disponibilă numai terminalelor ce suportă EV-DO.

 

Pentru a activa opţiunea Netrapido expediaţi următorul mesaj la numărul 100: “Optiune netrapido activare”

 

Pentru a dezactiva opţiunea Netrapido expediaţi următorul mesaj la numărul 100: “Optiune netrapido dezactivare”

 

Nota: respectaţi spaţiile între cuvinte!

 

Pentru a vizualiza statul opţiunii şi data expirării, expediază SMS la numărul 100 cu următorul conţinut: Statut netrapido

 

Pentru a seta limba de afişare a răspunsului, expediază mesaj la numărul 100 cu următorul conţinut:

Pentru limba română: Limba ro

Pentru limba rusă: Limba ru

Pentru limba engleză: Limba en

 

Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Clientelă 200.
 
Pachete Internet Mobil
 nelimitat*-15 lei
500 MB -35 lei
750 MB -50 lei
 2 GB     -100 lei
 3 GB     -125 lei
 
* valabilitatea pachetului este de 1 zi.
 
Traficul inclus este valabil 30 zile de la activarea pachetului, iar cel neconsumat nu se transferă în luna următoare.

După consumarea traficului Internet inclus în pachet, traficul Internet va fi taxat conform tarifului planului tarifar.


Pentru a activa unul din pachete expediază lanumărul 100 următorul mesaj:

pentru pachetul Internet mobil 35: Pachet INTERNET35

pentru pachetul Internet mobil 50: Pachet INTERNET50

pentru pachetul Internet mobil 100: Pachet INTERNET100

pentru pachetul Internet mobil 125: Pachet INTERNET125

Nota: denumirea pachetului se scrie cu majuscule şi respectarea spaţiilor între cuvinte!


sau formează  şi urmăreşte instrucţiunile meniului.

Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Clientelă 200. 



Sevicii
Serviciul SMS Banking
Gestionează-ţi cardul bancar simplu şi rapid!

Ce este SMS Banking?

Serviciul SMS Banking, realizat în parteneriat cu Moldova Agroindbank oferă posibilitatea recepţionării alertelor SMS pe telefon, în legătură cu schimbările de pe cardul bancar - fie că ai primit bani pe cont, ai achitat ceva sau ai extras bani de la bancomat.

De asemenea, prin intermediul acestui serviciu, clienţii Unité care sunt totodată şi clienţi Moldova Agroindbank vor putea achita facturile pentru serviciile comunale, cablu TV, Internet, factura pentru serviciile Moldtelecom, expediind un simplu SMS la numărul 6242 cu conţinutul textului respectiv.

Cum beneficiezi de serviciul SMS Banking?

Pentru a putea beneficia de serviciul SMS Banking este necesar să fii abonat Unité şi client Moldova Agroindbank, să depui o cerere de înregistrare la Bancă.

După înregistrare, vei obţine parola de acces pe care o vei prin SMS de la numărul scurt 6242.

După etapa de identificare şi obţinere a parolei, poţi solicita un şir de servicii din gama de servicii SMS Banking prin expedierea unui SMS cu conţinutul textului respectiv, în dependenţă de serviciul solicitat.

Tarificarea mesajelor

Tarificarea mesajelor la numărul scurt 6242 se va realiza conform tarifelor pentru SMS naţionale în reţeaua Unité.

Ce operaţiuni poţi efectua cu ajutorul SMS Banking?

- Cererere Sold la Conturi

- Mini Extras de Cont

- Solicitare Extras de Cont

- Plăţi între conturi proprii

- Afişare curs valutar

- Setare/modificare Alias cont

- Modificare Limbă

- Modificare parolă

- Plata facturilor

 1. Cererere Sold la Conturi - Această funcţie va efectua cerere sold la conturi pentru orice cont din profilul clientului MAIB.

SMS de solicitare: BAL PWD <numar cont/card /alias>“

Unde PWD va fi parola. În calitate de <numar cont> clientul va putea indica atât numărul contului/cardului, cât şi Alias-ul lui.

 Soldul la cont se va determina:

- conturi operaţionale – Soldul disponibil;

- conturi de card (debit/credit) – Soldul disponibil;

- conturi de credite – Soldul datoriei plus Sold restant

- conturi de depozit – Soldul de bilanţ

2. Mini Extras de Cont - Această funcţie va obţine ultimele câteva (număr configurabil ) tranzacţii de pe un cont. Furnizeaza informaţia despre ultimele N1 tranzacţii pentru conturile de card şi din ultimele N2 zile pentru conturile operaţionale.

SMS de solicitare: TXN PWD <numar cont/alias >“

3. Solicitare Extras de Cont - Această funcţie va crea o solicitare către Bancă de a trimite la adresa poştală (a clientului) extrasul de cont tipărit pe hârtie, pentru ultimele zile specificate în solicitare. Dacă valoarea numărului de zile indicată depăşeşte valoarea maximă acceptabilă, utilizatorului i se va transmite un mesaj configurabil static prin care acesta va fi informat că numărul de zile nu poate fi mai mare decât “numărul care a fost configurat”. Data de început şi sfîrşit a perioadei va fi calculată în dependenţă de numărul de zile specificat în solicitare. Dacă numărul de zile nu este specificat, atunci se formează o cerere pentru ultimele 30 zile (configurabil în zile) de la ziua curentă.

SMS de solicitare: “STM PWD <numar cont/card /alias> <numar zile(optional)>“

4. Plăţi între conturi proprii - Această funcţie va transmite o instrucţiune de plată între conturile proprii ale abonatului.

SMS de solictare: “PMT PWD <numar cont/card debit/alias debit> <numar cont/card credit/alias credit> <Suma>“

5. Afişare curs valutar - Această funcţie va afişa la ecran ratele de schimb valutar ale băncii.

SMS de solictare:

“RTV” – pentru ratele la operaţiunile prin virament

”RT1” – ratele la Casele de schimb valutar Chişinău-Bălţi

”RT2” –ratele la Casele de schimb valutar a altor filiale

6. Setare/modificare Alias cont - Această funcţie va permite clientului să stabilească/modifice aliasuri pentru conturile din profilul său.

SMS de solicitare: ALS PWD <Numar cont/card> <Alias>“

Acelaşi SMS de solicitare va fi utilizat atât pentru stabilirea iniţială a aliasului contului, cât şi la modificarea lui ulterioară.

7. Modificare Limbă - Această funcţie va permite clientului să modifice limba, în care vor fi afişate mesajele SMS de răspuns.

SMS de solicitare: “LAN PWD <cod limba>“

Valorile pentru <cod limba>: RO, RU, EN.

În cazul dacă codul limbii indicat e unul valid, clientul va primi următorul mesaj de răspuns în limba nou setată. Limba a fost modificată cu succes.

8. Modificare parolă - Această funcţie va permite clientului să modifice, la necesitate, parola pentru canalul dat.

SMS de solicitare: „PSW PWD <PWD noua>“

9. Accesarea Help - Această funcţie va permite clientului să primească la ecran lista tuturor cuvintelor cheie acceptabile în SMS Banking.

SMS de solicitare: „HLP PWD <cuvant cheie (optional)>”

10. Plata facturilor - Această funcţie va permite clientului să achite facturile de plăţi comunale.

În cadrul funcţionalităţii date vor exista două posibilităţi:

- clientul va putea primi datele referitor la suma plaţilor existente aferente unei facturi concrete;

Pentru solicitarea sumei:

SMS de solicitare: “INV PWD <alias.furnizor> <numar factura>”

- plata propriu zisă a facturii:

SMS de solicitare: “INA PWD <alias.furnizor> <numar factura> <numar cont/card/ alias> <suma (optional)>“

unde:

- < PWD > parola pentru serviciul sms-banking

- < alias.furnizor - codul din 3 litere pentru beneficiarul plăţii

- < numar factura > - îl gaseşti pentru fiecare serviciu în parte pe factura primită sau apelând serviciile de informaţii ale beneficiarului.

- <numar cont/card/ alias> – numărul cardului

Beneficiarii plăţilor:

GNF - Gas Natural Fenosa
CGZ - Chisinau Gaz
IMA - Apa-Canal Chisinau
INF - Infocom
MTC - Moldtelecom
DSL - MAXDSL
SUN - SUN Communications

Recomandări de Siguranţă

  • păstrează parola ta în secret şi nu alege parole prea simple.
  • şterge din telefon mesajele expediate, ce conţin parola ta, nu lăsa telefonul mobil nesupravegheat şi schimbă parola SMS Banking, în caz de necesitate
  • în caz de pierdere sau furt al telefonului mobil, anunţă imediat Serviciul Clientelă Unité la numărul 200 (de pe un mobil Unité), 022-200 200, şi/sau Moldova Agroindbank la numărul 022-22-82-39.
  • anunţă imediat Serviciul Clienţi Moldova Agroindbank la numărul 022-22-82-39, dacă suspectezi orice nereguli în legătură cu operaţiunile efectuate cu cardul tău.

 

Costcontrol
Serviciul costcontrol pentru Cartela Unité
Formează de pe mobil numărul 300 — Serviciul costcontrol Cartela Unité, apasă:
  • tasta 1 pentru a verifica starea contului;
  • tasta 2 pentru a reîncărca contul;
  • tasta 3 pentru a schimba limba de comunicare;
  • tasta 4 pentru a afla numărul tău Unité.

Contul tău Unité poate fi reîncărcat oricând cu una din cartelele unice de reîncărcare Unité, pe care le găseşti în orice reprezentanţă Unité, Poşta Moldovei sau în chioşcurile de presă şi tutungerii.

Pentru a suplini propriu cont, răzuieşte stratul de protecţie şi află codul de reîncărcare, apoi alege una din metodele următoare:  

  1. apelează gratuit de pe telefonul tău numărul 300 sau şi urmează instrucţiunile robotului sau
  2. expediază la numărul 100 următorul mesaj cu indicarea codului de reîncărcare: Pin xxxxxxxxxxxx

Pentru a suplini contul unui alt abonat prin intermediul cartelelor de reîncărcare, expediază la numărul 100 un mesaj cu indicarea codului de reîncărcare şi telefonul abonatului:

Suplinire xxxxxxxxxxx 37367xxxxxx

Ex: Suplinire 123456859472 37367125256

Mesageria Vocală
Cu Serviciul Mesagerie Vocală primești mesaje vocale de la persoanele ce te apelează atunci când nu poți răspunde: telefonul este închis, sună ocupat, etc. De asemenea, acest serviciu îţi oferă posibilitatea de a personaliza căsuţa vocală prin schimbarea mesajului de salutare, schimbarea parolei sau restricționarea plasării mesajelor in căsuță.

Pentru a configura Mesageria Vocală, apelează gratuit la numărul: 333 . Parola iniţială: 9999.

Cum activezi Mesageria Vocală?

Pentru a transfera/redirecționa apelurile spre căsuța vocală utilizează numărul 067171333.
Accesează setările apelurilor de pe telefonul tău mobil, alege în ce caz se transferă apelul, setează redirecționarea apelului către numărul 067171333.

Important! Pentru abonații Unite 3G serviciul “Mesageria Vocală” este setat în cazul in care abonatul nu răspunde, pentru a modifica setările redirecționării apelului, accesează meniul din telefonul tău mobil.

Cum asculți mesajele plasate în căsuță?

Când cineva îți trimite un mesaj vocal, vei fi informat printr-un sms. Apelează gratuit numărul 333 cu parola inițială: 9999 și ascultă mesajul.

Cum dezactivezi temporar Mesageria Vocală?

Serviciul “Mesageria Vocală” se dezactivează din telefonul tău mobil, accesează setările apelurilor si restricționează redirecționarea către mesageria vocala (către numărul 067171333).

Întâmpini greutăți în setarea telefonului mobil?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181.

Ai setat redirecționare apelurilor dar serviciul nu funcționează?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181 pentru crearea unei căsuțe vocale noi!

Cum șterg căsuța vocală pentru totdeauna?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181 și solicită ștergerea căsuței vocale.

Cât costă Mesageria Vocala?

Activarea serviciuluiGratuit
Apel către căsuța vocalăGratuit
Apel de plasare a mesajelor în căsuţa Mesageriei Vocale (lei/min)Tarif apel voce simplu, în funcţie de abonamentul deţinut


Servicii de divertisment
Facebook prin SMS
Uimeşte-ţi plăcut prietenii! Fii primul care comunică pe Facebook prin SMS!

Cu noul serviciul Facebook prin SMS de la Unité poţi comunica pe Facebook cu ajutorul SMS-urilor!
Acum oriunde te-ai afla şi dacă ai la îndemână un telefon mobil de la Unité, îţi poţi schimba statutul, trimite mesaje prietenilor sau plasa comentarii. Pentru aceasta trebuie numai să trimiţi un SMS la numărul 32665 (fbook). De asemena, dacă doreşti, poţi primi prin SMS înştiinţarea despre toate schimbările la prietenii tăi de pe site-ul Facebook.

Noul serviciu Facebook prin SMS de la Unité este absolut GRATUIT, fără abonament lunar sau taxe suplimentare, iar costul unui SMS este echivalent unui SMS obişnuit, conform planului tarifar.

Detalii

1. m.facebook.com – acum clienţii Unité pot accesa pagina mobilă de Facebook direct din telefon!

Dacă ai telefon cu acces la internet, trebuie doar să introduci m.facebook.com în browser-ul telefonului tău.

Pe majoritatea telefoanelor, clienții Unité pot accesa browser-ul de internet din meniul telefonului.

Pentru a economisi timp, adăugă şi salvează pagina Facebook în categoria „Favorites” a telefonului tău. (categoria Bookmarks)

 

2.  Facebook Mobile App

De asemenea, Clienţii Unité care utilizează pagina de m.facebook.com, vor primi un mesaj cu sugestia de a descărca Facebook aplicaţia compatibilă cu modelul telefonului lor.

Traficul de acces la pagina de Facebook prin această aplicație se tarifică din pachetul Internet a abonatului Unité.



 
TotalINFO
Fii informat oriunde şi oricând ai nevoie!

Cu TotalInfo de la Unité ai pe telefonul tău mobil o multitudine de servicii pentru a te informa.


Apelează* la numărul 1515 şi fii cel mai puternic informat deoarece:

  • Eşti în pas cu lumea şi afli care sunt cele mai recente noutăţi din domeniile economic, politic sau social.
  • Afli prognoza meteo în principalele regiuni şi oraşe ale ţării.
  • Vezi cum banii vorbesc pe telefonul tău mobil, cunoscând ultimele informaţii financiare despre conversiile valutare şi cursul zilnic BNM pentru principalele monede.
  • Consultă previziunile astrale zilnic sau lunare şi află totul despre semnul tău zodiacal sau alte semne care te interesează.
  • Cunoaşte formula succesului cu ajutorul prognozei numerologice.

* Taxarea se face cu 2,4 lei per apel (TVA inclus).

 

Servicii de reţea
Mesageria Vocală
Cu Serviciul Mesagerie Vocală primești mesaje vocale de la persoanele ce te apelează atunci când nu poți răspunde: telefonul este închis, sună ocupat, etc. De asemenea, acest serviciu îţi oferă posibilitatea de a personaliza căsuţa vocală prin schimbarea mesajului de salutare, schimbarea parolei sau restricționarea plasării mesajelor in căsuță.

Pentru a configura Mesageria Vocală, apelează numărul: 333 . Parola iniţială: 9999.

Cum activezi Mesageria Vocală?

Pentru a transfera/redirecționa apelurile spre căsuța vocală utilizează numărul 067171333.
Accesează setările apelurilor de pe telefonul tău mobil, alege în ce caz se transferă apelul, setează redirecționarea apelului către numărul 067171333.

Important! Pentru abonații Unite serviciul “Mesageria Vocală” este setat în cazul in care abonatul nu răspunde, pentru a modifica setările redirecționării apelului, accesează meniul din telefonul tău mobil.

Cum asculți mesajele plasate în căsuță?

Când cineva îți trimite un mesaj vocal, vei fi informat printr-un sms. Apelează numărul 333 cu parola inițială: 9999 și ascultă mesajul.

Cum dezactivezi Mesageria Vocală?
Formează ##002# pentru anularea redirecţionării apelurilor sau accesează setările apelurilor și restricționează redirecționarea către mesageria vocală (către numărul 067171333).


Întâmpini greutăți în setarea telefonului mobil, a i setat redirecționare apelurilor dar serviciul nu funcționează sau dorești să ștergi căsuța vocală pentru totdeauna?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181.


Cât costă Mesageria Vocala?

Activarea serviciuluiGratuit
Apel către căsuța vocalăTariful unui apel în rețeaua Unite
Apel de plasare a mesajelor în căsuţa Mesageriei Vocale (lei/min)Tarif apel voce simplu, în funcţie de abonamentul deţinut
Serviciul Mesaje Scrise (SMS)
Atunci când doreşti să comunici prin telefon fără să-i deranjezi pe cei din jur sau pur şi simplu nu doresti să fii auzit Serviciul de Mesaje Scrise te ajută să exprimi prin mesaje scrise ceea ce vrei să spui.
Trimite un mesaj text, folosind Serviciul de Mesaje Scrise, care reprezintă transmiterea unor cantităţi mici de informaţie către utilizatori de telefonie mobilă din ţară şi străinătate. Puteţi primi şi trimite mesaje text cu o lungime maximă de 160 de caractere latine sau 67 de caractere chirilice (inclusiv semne de punctuaţie, spaţii libere şi alte caractere).
Apel în aşteptare / Apel reţinut pe linie (Call Waiting)
Cu serviciul Apel în aşteptare vei putea recepţiona apeluri chiar şi în timpul unei convorbiri. Telefonul mobil te va anunţa despre noul apel de intrare printr-un semnal sonor şi vizual, iar tu decizi dacă vei prelua noul apel (punându-l pe cel activ în aşteptare) sau dacă îl refuzi.
Redirecţionarea apelurilor (Call Forwarding)

Dacă pentru tine sunt importante toate apelurile, dar eşti ocupat, telefonul este deconectat sau te afli în afara ariei de acoperire, serviciul de Redirecţionare a Apelurilor îţi permite redirecţionarea apelurilor de intrare către un alt număr de telefon (fix sau mobil, interurban sau internaţional).


Activarea serviciului Redirecţionarea apelurilor se poate face prin formarea codurilor scurte direct pe ecranul telefonului. Aceste coduri sunt:


*21 nr  - pentru activarea serviciului Redirecţionarea apelului imediat.
*210   - pentru dezactivarea acestuia.
*22 nr  - pentru activarea serviciului Redirecţionarea apelului în caz de apel ocupat.
*220   - pentru dezactivarea acestuia.
*23 nr  - pentru activarea serviciului Redirecţionarea apelului în caz dacă nu răspunde.
*230    - pentru dezactivarea acestuia.
*24 nr  - pentru activarea serviciului Redirecţionarea apelului în caz de apel ocupat, ne răspuns, deconectat.
*240   - pentru dezactivarea acestuia.

 

unde nr - numărul de telefon spre care doreşti să redirecţionezi apelul.

Restricţionarea apelului (Call Barring)
Prin serviciul de Restricţionarea a apelurilor poţi bloca apelurile de ieşire printr-o parolă astfel încât numai tu să ai controlul deplin al apelurilor.
Identificarea apelantului (CLIP)
Serviciul de Identificare a Apelantului identifică originea apelului de intrare cu condiţia că apelul să fie iniţiat de la o linie telefonică digitală, fixă sau mobilă.
Restricţionarea identităţii apelantului (CLIR)

Serviciul de Restricţionare a Identităţii Apelantului permite efectuarea apelurilor în mod anonim. Numărul de telefon nu va fi afişat pe ecranul telefonului destinatarului.

 

Pentru activarea temporară a CLIR formaţi * 31 #
Pentru dezactivarea temporară a CLIR formaţi *310#



Să îmbunătăţim împreună aria de acoperire

Vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Prenume
Nume
Telefon
Email *
Localizare (adresa unde ai întîlnit dificultăţi în utilizarea serviciilor Unité)
Regiune *
Localizare *
Problema intîlnită *


Te conectăm la domiciliu

Lasă numărul și te sunăm noi!
Prenume
Nume
Telefon*
Email
Regiune *
Adresa
Codul din imagine *
Rugăm să completezi formularul de mai sus. Câmputile marcate cu * sunt obligatorii.