3G
Ce reprezintă 3G?

3G (Third Generation) este termenul de identificare al reţelelor mobile de generaţia a treia şi a funcţionalităţilor acestora, precum:

  • Acces Internet la viteză înaltă - 14,4 Mbps/5,76 Mbps - Download/Upload;
  • Video apel - posibilitatea vizualizării interlocutorului pe ecranul telefonului mobil, în timpul discuţiei;
  • O calitate mai bună a sunetului în timpul convorbirilor mobile, care nu cedează calităţii telefoanelor cu fir.
În ce standard şi la ce frecvenţe lucrează reţeaua Unité 3G?

Reţeaua Unité 3G lucrează în standard UMTS, la frecvenţa de 2100 MHz.


Prin ce se deosebeşte reţeaua 3G de reţeaua GSM?

Reţelele de generaţia a treia (3G) se deosebesc de reţelele de generaţia a doua (2G) prin viteza mai înaltă de transmisiune a datelor, prin varietatea şi calitatea sporită a spectrului de servicii oferite. Specificul lor (în afară de apelul voce) este viteza înaltă de transmisiune a datelor, ce permite realizarea conexiunii video, transmisiunea datelor multimedia. Calitatea sunetului a apelului voce în 3G este mai înaltă. Aceste reţele deschid pentru utilizatorii săi multe alte posibilităţi, neaccesibile anterior, spre exemplu apelul video.

Ce terminale sunt compatibile cu reţeaua Unité 3G?

Orice telefon mobil care are frecvenţa 2100 MHz este compatibil cu reţeaua Unité 3G.




Cum procedaţi dacă telefonul Dvs nu suportă 3G?

În cazul în care telefonul Dvs mobil nu suportă noua tehnologie în standard 3G, atunci Unité vă propune un telefon mobil care suportă tehnologia UMTS (HSDPA), la preţuri foarte avantajoase, în dependenţă de condiţiile de conectare şi promoţiile valabile.

Pentru mai multe detalii despre ofertele actuale accesează :

http://3g.unite.md/phones_3g
Prin ce se deosebeste Unité 3G de alţi operatori?
Unité 3G oferă servicii de telefonie mobilă în reţeaua 3G. Diferenţierea de bază faţă de alţi operatori constă în faptul că la Unité 3G zona de acoperire este asigurată prin intermediul formatului 3G, pe când alţi operatori 3G au o acoperire 3G parţială în interiorul reţelei GSM (2G), dar pentru susţinerea fără întrerupere a reţelei la graniţele zonale este prevăzută trecerea în reţeaua GSM (2G) - UMTS (3G). Astfel doar devenind client Unité 3G, ai garanţia că vei utiliza serviciul 3G, pe când în reţeaua altor operatori, în permanenţă vei trece de la reţeaua 2G-3G, în dependenţă de acoperire.
Abonament şi Factura
Pot primi factura de plată prin e-mail?

Poţi primi factura de plata prin e-mail, prin depunerea unei cereri la una din reprezentanţele Unité.

Cum pot primi descifrarea detaliata?

Descifrarea detaliată a facturii o poţi primi  în orice reprezentanţă Unité la depunerea unei cereri.

Pot persoanele minore (sub 18 ani) încheia un abonament Unité ?
Persoanele minore (sub 18 ani) pot beneficia de un abonament Unité în cazul în care contractul va fi semnat de părintele sau tutorele acestuia.
Condiţii contractuale pentru prestarea serviciilor de abonament
Ce documente sunt necesare pentru a te abona la Unité ?
Persoanele fizice trebuie să prezinte următoarele documente în original:
- buletin de identitate cu fişa de însoţire, sau
- paşaport de străinătate şi document justificativ pentru adresă legală.

Persoanele juridice trebuie să prezinte următoarele documente:
- certificat de înregistrare a întreprinderii
- certificat de atribuire a codului TVA (în cazul dacă este scutit de plata TVA, clientul va prezenta actele în original ce confirmă faptul că este scutit de plata TVA)
- document justificativ nume conducător
- paşaport sau buletin de identitate al reprezentantului companiei
- delegaţie (procură) de la companie pentru persoana delegată
- ştampila companiei.

Cetăţenii străini trebuie să prezinte următoarele documente:
- permis de şedere
- paşaport valabil
- copia legalizată a actului de închiriere, unde este indicată viza de reşedinţă.
E posibil să suspendez temporar serviciile fără a achita plata de abonament?

Suspendarea temporară a serviciilor poate fi efectuată pe o perioadă maximă de 12 luni, o dată pe an, per număr de telefon cu achitarea unei taxe de 60 lei.

Cum imi pot schimba oferta tarifară / adresa de facturare?
Pentru a perfecta schimbul ofertei tarifare / adresa de facturare este necesar:
- persoana fizică să completeze o cerere tip standard sau formă liberă, la care să anexeze copia buletinului de identitate, permis de conducere (tip nou) sau paşaport. Cererea poate fi transmisă prin fax, curier sau depusă nemijlocit la reprezentanţele Unité.
- persoana juridică să completeze o cerere tip standard, foaie cu antet sau formă liberă, care poate fi transmisă prin fax, curier sau depusă nemijlocit la reprezentanţele Unité.
E posibil să nu primesc factura de plată?

Poţi renunţa la factura de plată prin depunerea unei cereri la reprezentanţa Unité.

Cartela Unite 3G
E posibil să migrez de la serviciile preplătite la cele cu plată de abonament?
Pentru a migra de la serviciile preplătite la cele cu plata de abonament şi a pastra numărul de telefon este necesar să te apropii în orice reprezentanţă Unité şi să depui o cerere.
Care este procedura de activare a cartelei preplătite?

Pentru a activa Cartela Unité 3G este nevoie sa o introduci în telefonul tău mobil şi să formezi 200ok sau *200#ok.


Cum pot sa-mi schimb planul tarifar?

Pentru a schimba planul tarifar, apelează 200 sau formează *200#ok și urmeză instrucțunile vocale.


Unde pot procura o cartelă preplătita cu numar de telefon?

Cartela Unité 3G o poţi procura în orice reprezentanţă Unité sau Moldtelecom, Poşta Moldovei sau în chioşcurile de presă şi tutungerii.


Cum pot sa-mi activez optiunea Camarad?

Opţiunea Camarad se activează la adăugarea primului număr „Camarad”. Pentru a activa numărul Camarad alege una din metodele următoare:

1. Formează *200#ok şi urmăreşte instrucţiunile meniului.

2. Expediaţi un mesaj cu indicarea numărului dorit Camarad la numărul 100: “Camarad 37367xxxxxx”

Ex: Pentru a activa opţiunea Camarad şi seta numărul 067321555 mesajul expediat va fi: Camarad 37367321555

Astfel puteţi adăuga până la 3 numere Camarad, cu care să comunicați la un preț special.

Pentru a modifica sau înlocui un numărul Camarad, expediază la numărul 100 un mesaj cu specificarea a numărului existent şi a celui nou: „Camarad 37367xxxxxx 37367xxxxxx”.

Ex: Pentru a modifica numărul existent Camarad 067321555 şi înlocui cu alt număr nou, mesajul expediat va fi: Camarad 37367321555 37367355555

Abonament 3G
De câte terminale la preţ promoţional poate să beneficieze un abonat?

La o linie nouă conectată poate fi procurat fie un terminal în rate, fie un terminal la preţ subvenţionat.

Abonatul (persoană fizică) poate beneficia de:

- 2 terminale procurate în rate în primele 6 luni active de la conectare, alte 2 terminale după 6 luni active de la conectare sau

- 2 terminale la preţ subvenţionat în primele 6 luni active de la conectare, alte 2 terminale după 6 luni active de la conectare sau

- 1 terminal procurat în rate+ 1 terminal la preţ subvenţionat în primele 6 luni active de la conectare, alte 2 terminale după 6 luni active de la conectare;


Pentru ce perioadă poate fi încheiat contractul dacă doresc terminal la preţ promoţional?

Pentru a beneficia de terminal la preţ promoţional este nevoie să semnezi un contract pe o perioada de 24 luni. În funcţie de perioada contractuală variază şi preţul terminalului.

Cum pot să-mi schimb oferta?

Schimbarea ofertei tarifare se efectuează în orice reprezentanţă Unité.


Cât costă definirea/ schimbarea unui numar Camarad

Opţiunea Camarad presupune apeluri gratuite către 3 numere favorite din reţeaua Unité și Moldtelecom.

Prima definire a numerilor este gratuită iar modificările ulterioare a numerelor favorite Camarad se taxează cu 10 lei/număr.

Ce opţiuni adiţionale pot activa la abonament?

Pentru a comunică cu plăcere şi mai avantajos Unité 3G a creat o serie de opţiuni suplimentare, vezi aicihttp://3g.unite.md/servicii_3g.


Ce planuri tarifare sunt?

Unité a modificat planurile tarifare şi a redus cu 40% tarifele pentru toate ofertele curente şi existente ale Cartelei Unité 3G. Acum beneficiezi de 2 planuri tarifare noi, cu cele mai mici tarife din ţară. Pentru detalii aici http://3g.unite.md/cart_rates_3g.


Pentru ce perioada se încheie contractul fără terminal primit de la companie?

Pentru a beneficia de serviciile de telefonie mobilă cu abonament fără terminal este necesar să semnezi un contract pe o perioada de 6 luni.


Cum pot sa-mi verific starea contului?

Cu ajutorul serviciului CostControl în orice moment vei putea afla care este stare contului tău. Pentru aceasta este necesar de a forma 500 şi a tasta cifra 1.
De asemenea poţi utiliza acest serviciu prin expedierea unui mesaj scurt la nr. 500 cu cifra 1.

Mai mult, poţi utiliza Meniul Unité. Pentru a verifica starea contului Tău, formează *500*1# şi tastează ok.

Ce e UnitéTalk?

UnitéTalk - un program simplu în utilizare, care îţi permite să comunici prin: apeluri voce, conferinţe, SMS, email, mesagerie IM şi multe altele! De asemenea, poţi suna mai mulţi prieteni odată, să te distrezi scriind mesaje, împărtăşind poze sau înregistrări din computer sau telefon.

Cu UnitéTalk comunici în reţeaua Unité, gratuit şi nelimitat, primeşti apeluri din orice reţea fixă/mobilă, naţională/internaţională, indiferent de orașul și țara unde te afli.

Acum, cu UnitéTalk poţi fi mereu în reţea şi online, chiar dacă eşti peste hotare! Este necesar să ai doar o simplă conexiune la Internet.

Detalii: http://3g.unite.md/unite_talk

Ce trebuie să faci ca să devii abonat ?
Să ai un telefon care susţine UMTS (HSDPA)* şi să te apropii la una din reprezentanţele Unite ca să te conectezi la unul din abonamentele existente. Adresa o puteţi găsi aici: http://3g.unite.md/sale
Internet mobil 3G
Cum pot verifica viteza?

Pentru a verifica viteza de conexiune accesează www.speedtest.moldtelecom.md


Cum îmi pot activa o adresă IP statică?

Pentru a activa o adresă IP statică este necesar să depui o cerere la orice reprezentanţă Unité. Tarif 50 lei/lună.


La conectarea modemului primesc eroarea 619?

Verifică dacă APN (Acess Point Name) este setat corect în aplicaţia de la modem, pentru aceasta urmează paşii:

1. Accesaţi intrumente/Opţiuni/Profile Management şi verifică ca APN să fie setat Static (internet.unite.md), numărul de acces sa fie *99#

2. Verifică semnalul din aplicaţia.


Ce IP adresă primesc utilizatorii serviciului Internet mobil?

Utilizatorii serviciului Internet mobil primesc adresă IP dinamică.


Pot să efectuez apeluri de pe cartela inclusa în modem?

Da, e posibil să efectuezi apeluri doar că vei fi taxat extraofertă.


Viteza este mica. Ce pot face ?

Pentru a verifica viteza la Internetul mobil 3G efectuează următorii paşi:

1. Pentru a efectua conexiunea la internet în mod normal este necesar de schimbat opţiunea “NDIS” din setările tipului de conexiune în opţiunea “RAS modem”

2. Verifică semnalul

3. Verifică dacă la PC nu ai pornită nici o aplicaţie care utilizează trafic internet (ex-Antivirus,torrent, etc.)



Cum de activat şi de utilizat cartela 3G CONNECT?

Pentru a beneficia de serviciile cartela 3G CONNECT este necesar să dispui de un modem care este compatibil cu tehnologia 3G în standardul HSUPA/HSDPA/UMTS (2100MHz).

Internet mobil prin Cartela Connect 3G la telefon

  1. Introdu USIM-ul în telefon.
  2. Intră în meniul telefonului, alege „Setări”, apoi „Conectivitate” şi selectează „Punct de acces”.
  3. Crează un nou profil de conectare la Internet cu denumirea punctului de acces (APN) internet3g.unite.md.
  4. Înainte de a naviga pe Internet, intraţi în setările browserului (sau setări Internet) şi alegeţi conectarea la Internet prin profilul nou-creat.

Internet prin cartela Connect 3G la computer

  1. Introdu USIM-ul în modem.
  2. Conectează modemul la portul USB al computerului/laptopului.
  3. Automat se va instala softul necesar pe computerul tau.
  4. Porneşte iconiţa „Unité 3G Internet”, intră în „Instrumente” şi selectează „Opţiuni”.
  5. Selectează „Management Profil” şi crează un profil nou. Pentru a crea un profil nou apasă butonul „Nou”, introdu numele dorit al profilului, selectează APN static şi introdu APNul: internet3g.unite.md şi numărul de acces -  *99# . Pentru a salva profilul creat, apasa butonul „salvează” şi „OK”.
  6. La conectare la Internet selectează denumirea profilului nou-creat şi apasă butonul „Conectare”.
  7. Acum poţi naviga cu plăcere!



Care e procedura de activare a serviciilor 3G CONNECT?

La conectare primiţi modemul deja configurat. În cazul conectării cu modem propriu, urmăriţi instrucţiunile de mai jos: 

  1. Introdu USIM-ul în modem.
  2. Conectează modemul la portul USB al computerului/laptopului.
  3. Automat se va instala softul necesar pe computerul tau.
  4. Porneşte iconiţa „Unité 3G Internet”, intră în „Instrumente” şi selectează „Opţiuni”.
  5. Selectează „Management Profil” şi crează un profil nou. Pentru a crea un profil nou apasă butonul „Nou”, introdu numele dorit al profilului, selectează APN static şi introdu APNul: internet.unite.md şi numărul de acces -  *99# . Pentru a salva profilul creat, apasa butonul „salvează” şi „OK”. 
  6. La conectare la Internet selectează denumirea profilului nou-creat şi apasă butonul „Conectare”.
  7. Acum poţi naviga cu plăcere!

Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Clientelă 1181 (de pe telefon Unité) sau 200-200 (de pe telefonul fix).

Diverse
De ce nu pot efectua apeluri ?

Nu poţi efectua apeluri din unul din următoarele motive:

  • balanţa contului tău nu este suficientă pentru a efectua apeluri,
  • serviciile tale sunt suspendate temporar,
  • cartela USIM nu este valabilă sau este deteriorată
  • nu te afli în aria de acoperire a reţelei Unité.

Cum pot beneficia de terminal în rate?

Pentru a beneficia de terminal în rate este necesar să te abonezi la una din ofertele Unité.


Care este numărul Centrului de mesaje?

Intră în meniul telefonului mobil şi efectuează următorii paşi: Meniu - Mesaje – Setări – SMS – Număr Centru SMS – Card inteligent şi introdu numărul +37367300012.


Atentie! Conectări nedorite.

Unité vă avertizează despre posibilitatea efectuării conectărilor internaţionale "nedorite" când vă aflaţi în reţeaua Internet.


Cauza: aceste conectări sunt posibile atunci, când accesaţi unul dintre banere sau referinţe cu anunţuri de tip "Free instant acces" (Acces instantaneu gratuit). În majoritatea cazurilor aceste link-uri vă ghidează spre site-uri cu conţinut specific.

Când acceptaţi propunerea, apare o fereastră cu text în limba engleză, sensul căruia este - de a obţine de la dumneavoastră răspunsul afirmativ în acordul despre instalarea şi folosirea programului de acces la resursele Internet a unui oarecare operator străin. Atunci când apăsaţi butonul "Please Enter Now!" ("Enter", "Next", "Ok") în calculatorul dvs. se instalează un program, vizibil sau ascuns, care întrerupe legătura actuală cu operatorul local şi culege un număr de telefon internaţional, prin care imediat (iar apoi implicit) calculatorul realizează accesul la Internet. Accesul poate fi efectuat chiar şi în lipsa dvs., este suficientă doar conectarea calculatorului la firul telefonic.


Consecinţe: Deoarece pentru accesul la Internet s-a folosit o legătură internaţională, la sfârşitul lunii, Unité vă va prezenta contul spre plată pentru convorbirile internaţionale efectuate conform tarifelor în vigoare. Costul acestor conectări poate ajunge la 100 lei/minut, în unele cazuri - şi mai mult, în dependenţă de ţară, perioadă a zilei şi zi a săptămânii.


Pentru a preveni şi evita "conectările nedorite" Unité vă recomandă:

  • Evitarea a tot felul de banere dubioase sau referinţe cu inscripţia "Free (instant) acces", "No credit card required", etc.
  • Utilizarea programelor firewall, antispyware şi antivirus.

Informaţii suplimentare aflaţi la (022) 200 200.

Cum apelez serviciul Informații - 1188/1189?

Serviciul Informații:

1188 – Prezentarea numerelor de telefon în cazul prezentării informaţiei depline despre abonat, conform tarifelor din abonament spre numerele Moldtelecom
1189 - Informaţia incompletă despre abonat, tarif - 2 lei /apel

Ce să fac dacă am probleme cu telefonul meu ?
În cazul defectării terminalului datorită unor probleme tehnice, clientul se va adresa la Centru de Deservire indicat în talonul de garanţie primit la procurarea terminalului.
Care sunt setările pentru SMS/MMS?

Setările pentru SMS/MMS- TELEFON

Ro - Meniu - setări - setări mesaje - SMS/MMS - setări transmitere - centru de mesaje SMS alege să fie din SIM - optiuni - editare - trebuie sa fie scris numarul +37367300012 salvează.

Ru - меню - настройки - настройки сообщений - SMS/MMS - настройки исходящих - центр SMS сообщений - из SIM - опции - изменить - +37367300012 - ok.

En - menu - settings - message settings - SMS/MMS - send settings - sms message centre - from SIM—option - edit +37367300012 - ok.


INTERNET

MMS (marimea<300KB)

Meniu - Settings - Connectivity - Network Access - Point - Profile 3 alegem options – rename redenumim mms Apoi alegem mms(profile modificat) şi ne apare următoarele:


Access point name:mms.unite.md Save


Accesam Browser – Settings - Internet Settings - Not defined 3 accesam options şi edit:


Account Name – mms postpayHome pages http://10.32.15.68:38090/wasWAP gateway: Ip address 010.032.015.164

Port number:8080

Connection type: HTTP

Network access point mms

  



Account Name – mms prepayHome pages http: //10.32.15.68:38090/was WAP gateway: Ip address 010.032.015.164

Port number:8080

Connection type: HTTP

Network access point mms




Ce să fac dacă mi-am pierdut telefonul?
În cazul pierderii telefonului apelează Serviciul Suport Clienţi (022) 200 200 de la telefonul fix sau 200 de la telefonul mobil Unité. Este necesar să indici datele tale şi să răspunzi la cîteva întrebări despre numărul tău Unité. Operatorii Serviciului Suport Clienţi îţi blochează serviciile de ieşire, iar în decursul următoarelor 72 de ore este necesar să te apropii la orice reprezentanţă Unité pentru a primi o cartelă nouă.
Pot să trec drepturile şi obligaţiunile contractului pe alt nume?

Schimbarea titularului contractului/Transferul dreptului de proprietate pentru persoanele fizice se efectuează gratuit în orice reprezentanţă Unité .


Cum pot să migrez de la tehnologia CDMA la 3G cu pastrarea numărului de telefon?

Pentru a migra de la tehnologia CDMA la 3G şi a păstra numărul de telefon este necesar să depui o cerere la reprezentanţa Unité.

Care este procedura de reziliere a contractului?

În cazul în care abonatul a beneficiat de terminal cu achitare în rate şi solicită rezilierea înainte de expirarea termenului minim contractual de prestare al serviciilor de telefonie mobilă el va achita diferenţa dintre preţul integral al terminalului procurat în rate şi suma ratelor achitate pe perioada utilizării acestuia.

La rezilierea contractului înainte de termenul minim, abonatul va achita diferenţa dintre preţul integral si preţul promoţional pentru terminalul achiziţionat, în dependenţă de perioada utilizării acestuia.

Rezilierea contractului este gratuită dacă abonatul nu încalcă clauzele contractuale şi poate fi efectuată în orice reprezentanţă Unité.


Cum pot afla codul PIN/PUK?
Pentru a afla codul PIN/PUK este necesar să răzuieşti stratul protector de pe cartela din care a fost extrasă cartela sau să revii cu un apel la Serviciul Suport Clienţi (022) 200 200 de la telefonul fix sau 200 de la telefonul mobil Unité şi să răspunzi la cîteva întrebări, operatorul SSC o să-ţi elibereze codul.
Cum pot verifica aria de acoperire?
Ai posibilitatea să verifici aria de acoperire accesând pagina /Sites/unite/Uploads/3g.files1.gif sau să apelezi Serviciul Suport Clienţi la numarul: (022) 200 200 indicând localitatea.
Terminalele comercializate sunt blocate în reţea?

Terminalele procurate în rate sau la preţuri subvenţionate/promoţionale sunt blocate în reţea. După îndeplinirea clauzelor contractuale ele pot fi deblocate.


Peste cât timp pot să-mi modific numărul de telefon?

Poţi sa-ţi modifici numarul de telefon oricând doreşti. Pentru aceasta este necesar să te apropii în orice reprezentanţă Unité, să depui o cerere şi să achiţi taxa de 50 lei.


De ce nu pot recepţiona apeluri ?

Nu recepţionezi apeluri din unul din următoarele motive:

1. ai activată redirecţionarea apelurilor de intrare,

2. serviciile Unité sunt suspendate temporar,

3. Cartela USIM nu este valabilă sau este deteriorată

4. nu te afli în aria de acoperire a reţelei Unité.


Cât costă restabilirea cartelei USIM?

Înlocuirea cartelei USIM se efectuează GRATUIT.

De ce iPhone-ul expediază un SMS internaţional către UK?

SMS-ul internaţional este expediat automat către Marea Britanie atunci când ai activată funcţia de Facetime sau iMessages. SMS-ul este taxat conform tarifelor din abonament pentru expedierea SMS-urilor internaţionale.

Expedierea acestor SMS are loc automat dacă deții telefoane de tip iPhone cu aplicația Facetime sau iMessage activată.

Daca ai această opţiune activă din meniul telefonului (Settings > Messages >> iMessage ) sau  (Settings > FaceTimeîţi recomandăm să o laşi activă în cazul în care vrei să o foloseşti.



Dacă, însă, nu vrei să foloseşti aplicaţia, poţi să o dezactivezi manual din meniul configurări al telefonului:

  • Settings -> Messages  -> iMessage — de aici se oprește iMessage
  • Settings -> FaceTime — de aici se oprește FaceTime

De ce unele SMS se expediază multiplu de la telefonul XIAOMI Redmi 3s/3x ?
Expedierea multiplă a SMS-urilor de pe terminalele Xiaomi Redmi 3s/3x are loc în mod automat din cauza unei erorii de soft, atunci când conținutul SMS-urilor depășește 160 caractere. Această eroare urmează a fi remediată de comun cu producătorul.

Cum se manifestă problema:
SMS-ul se livrează cu succes către destinatar, dar pe ecranul telefonului Xiaomi Redmi 3s/3x apare eroare că „trimirea nu a reușit” și terminalul încearca din nou să retransmită acelaș SMS de mai multe ori (nu există un număr exact de repetări).
Fiecare SMS este taxat conform tarifelor din abonament, în dependență de destinație.

Pentru a evita multiplicarea expedierii SMS-lor de la telefonul tău, îţi recomandăm:

- Să eviți expediere SMS-lor voluminoase (să nu depășească 160 caractere)
- Să ștergi SMS-ul expediat din telefon.

*160 - este numărul maximum de caractere pe care le poţi trimite sau primi printr-un singur mesaj scris. Se consideră caracter inclusiv semnele de punctuaţie, spaţiile libere şi alte caractere. Dacă folosești caractere diacritice ("ş", "ț", "ă" etc.), alfabetul rus sau simboluri speciale un SMS nu trebuie să depășească 70 caractere.
Cum să evităm fraudele?

Atenţie la fraude! Dacă ai primit un apel telefonic, SMS, scrisoare sau e-mail prin care eşti anunţat că ai câştigat un premiu şi îţi cere ceva în schimb, verifică în prealabil informaţia.

  • concursurile lansate de Unité şi de Moldtelecom sunt publice şi sunt anunţate pe site-ul oficial www.unite.md şi www.moldtelecom.md, la TV, radio sau panouri publicitare stradale;
  • compania Moldtelecom niciodată nu solicită să expediezi coduri de reîncarcare sau să transferi bani pe un anumit număr de telefon în schimbul premiului acordat;
  • nu oferi date şi informaţii personale, coduri de reîncărcare, precum şi codurile PIN, numărul cardului de credit, al contului online persoanelor necunoscute;
  • nu raspunde mesajelor text sau apelurilor pierdute de la numere necunoscute, deoarece apelând înapoi poţi fi taxat cu tarife speciale;
  • fii precaut când ţi se solicită tastarea anumitor coduri, conturi bancare sau alte informaţii de natură confidenţială.

Mereu verifică orice informaţie pe care o consideri suspectă:

  • sună la Serviciul Clientelă Unité la numărul 200 sau consultă un reprezentant din orice magazin Unité sau Moldtelecom.


Să îmbunătăţim împreună aria de acoperire

Vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Prenume
Nume
Telefon
Email *
Localizare (adresa unde ai întîlnit dificultăţi în utilizarea serviciilor Unité)
Regiune *
Localizare *
Problema intîlnită *


Te conectăm la domiciliu

Lasă numărul și te sunăm noi!
Prenume
Nume
Telefon*
Email
Regiune *
Adresa
Codul din imagine *
Rugăm să completezi formularul de mai sus. Câmputile marcate cu * sunt obligatorii.