Unite 3G Business 3G Web SMS

Reîncărcarea contului


Cum pot sa verific si sa reîncarc contul meu?

Verificarea contului

Formeaza de pe mobil 200 sau  *200#ok pentru verificarea si reîncarcarea contului, activarea optiunilor, schimbarea limbii de comunicare sau pentru a afla numarul tau Unité.

Reîncarcarea contului

Alege singur cea mai simpla si mai comoda modalitate de plata a serviciilor Unité si de suplinire a contului.

1. Contul tau Unité poate fi reîncarcat oricând cu una din cartelele unice de reîncarcare Unité, pe care le poti procura în orice reprezentanta Unité, Posta Moldovei sau în chioscurile de presa si tutungerii.

Pentru a suplini propriu cont, razuieste stratul de protectie si afla codul de reîncarcare, apoi alege una din metodele urmatoare:

1. apeleaza gratuit de pe telefonul tau la numarul 200 sau

2. formeaza *200#ok si urmeaza instructiunile robotului sau

Suplinire xxxxxxxxxxx 37367xxxxxx (Ex: Suplinire 123456859472 37367125256)

 2. Online

- Prin intermediu paginii web achitari.unite.md

Intra pe siteul www.unite.md, alege reîncarcare cont si în doar câteva clipe ai posibilitatea sa reîncarci contul Unité direct de la calculator sau telefonul tau mobil prin intermediul cardului bancar. Este necesar sa ai doar o simpla conexiune la Internet.

Noua solutie permite reîncarcarea contului personal Unité sau contul celor dragi - clienti Unité, fara costuri suplimentare, în mod rapid si simplu.

Avantaje:

  • serviciul este disponibil 24 de ore
  • nu ai nevoie sa te deplasezi la cea mai apropiata reprezentanta Moldtelecom sau Unité pentru ati suplini contul
  • fara comision si taxe suplimentare
  • sunt acceptate carduri de credit si debit: Visa, Visa Electron, MasterCard si Maestro
  • securitate garantata a tranzactiilor de plata
  • Suma minima de reîncarcare este 50 lei, suma maxima este 5000 lei.

Prin intermediu paginii web www.bpay.md


3. Prin intermediul bancilor

  • BC Mobiasbanca - Groupe Societe Generale SA
  • BC Victoriabank SA
  • BC FinComBank SA
  • BC Banca Sociala SA
  • BC Banca ComertBank SA
  • BC Energbank SA
  • BC Eximbank Gruppo Veneto Banca SA

4. Prin intermediul terminalelor de plati electronice M.QIWI, Netto Pro M si MMPS COM, achitarea se efectueaza în doar câteva minute, fara tergiversari si pauze.

5. Reprezentantele Moldtelecom si Unité.

Perioada activa

Cartela Unité 3G are o perioada initiala activa a creditului de 6 luni din momentul efectuarii primului apel. Creditul îl poti utiliza asa cum îti doresti, poti efectua apeluri nationale si internationale si naviga pe Internet. Pe parcursul acestei perioade poti sa reîncarci contul ori de câte ori ai nevoie!

Mai mult, pentru fiecare reîncarcare primesti bonusuri incredibile. Bonusul este valabil timp de o luna din momentul reîncarcarii. La o noua reîncarcare, în cazul în care în cont exista minute ramase din bonus de la reîncarcarea precedenta, minutele bonus se aduna si vor fi valabile timp de o luna din momentul ultimii reîncarcari.

La expirarea acestui termen, minutele sau MB incluse si neconsumate nu se transfera în luna urmatoare. Dupa 6 luni, de la ultima reîncarcare, indiferent de starea contului, pentru a putea efectua apeluri este necesar de a reîncarca contul cu suma minima disponibila.

Perioada de gratie

Dupa expirarea perioadei active, vei beneficia de pâna la 12 luni de gratie, perioada în care vei putea primi apeluri si mesaje scrise, si efectua apeluri doar catre numerele de urgenta (901, 902, 903, 904) si numerele utile Unité (200, 300, 700, 333, etc.). Creditul neutilizat în perioada activa este pastrat în perioada de gratie. Pentru a putea utiliza creditul ramas si a nu pierde numarul tau Unité trebuie sa reîncarci contul înaintea expirarii perioadei de gratie. Daca timp de 12 luni nu te-ai reîncarcat, numarul si contul Cartelei Unité 3G va fi blocat. Numarul este pastrat înca 30 zile dupa blocarea contului si ulterior va fi pus din nou în circulatie.

Personal

Să îmbunătăţim împreună aria de acoperire

Vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Prenume
Nume
Telefon
Email *
Localizare (adresa unde ai întîlnit dificultăţi în utilizarea serviciilor Unité)
Regiune *
Localizare *
Problema intîlnită *


Te conectăm la domiciliu

Lasă numărul și te sunăm noi!
Prenume
Nume
Telefon*
Email
Regiune *
Adresa
Codul din imagine *
Rugăm să completezi formularul de mai sus. Câmputile marcate cu * sunt obligatorii.