Unite 3G Business 3G Web SMS

Optiuni si servicii

Doreşti mai mult? Activează opţiuni suplimentare şi comunică mai mult, comunică mai avantajos!

Pachete Internet

 Internet  15  nelimitat* 15 lei
 Internet  20 500 MB  20 lei
 Internet  35  1 GB   35 lei
 Internet  75  3 GB      75 lei
 Internet  125  6 GB      125 lei
 
* valabilitatea pachetului este de 1 zi.
 
Traficul inclus este valabil 30 zile de la activarea pachetului, iar cel neconsumat nu se transferă în luna următoare.
Pentru a activa unul din pachetele SMS simplu și comod expediază la numărul scurt 100 următorul mesaj:

  •     pentru pachetul Internet 3G 15: 3G15 sau doar codul ”8”
  •     pentru pachetul Internet 3G 20: 3G20 sau doar codul ”9”
  •     pentru pachetul Internet 3G 35: 3G35 sau doar codul ”10”
  •     pentru pachetul Internet 3G 75: 3G75 sau doar codul ”11”
  •     pentru pachetul Internet 3G 125: 3G125 sau doar codul ”7”

Prin intermediul SMS Service 100 opțiunea se activează imediat.

Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Asistență Clienți la numărul 1181 sau (022)200-200.

Pachete SMS naţionale

25 SMS   - 10 lei/ pachet
60 SMS   - 20 lei/ pachet
100 SMS -   25 lei/ pachet
 
SMS sunt valabile 30 zile de la activarea pachetului, iar cele neconsumate nu se vor transfera în luna următoare.
 

Pentru a activa unul din pachetele SMS simplu și comod expediază la numărul scurt 100 următorul mesaj:

  • pentru pachetul 25 SMS: SMS10 sau doar codul ”25”
  • pentru pachetul 60 SMS: SMS20 sau doar codul ”26”
  • pentru pachetul 100 SMS: SMS25 sau doar codul ”27”

Prin intermediul SMS Service 100 opțiunea se activează imediat.

Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Asistență Clienți la numărul 1181 sau (022)200-200.

Pachete Apeluri Oriunde

 Apeluri oriunde 10  200 min în reţea sau MTC + 10 min naţionale - 10 lei
 Apeluri oriunde 25  500 min în reţea sau MTC + 25 min naţionale - 25 lei
 Apeluri oriunde 50  1000 min în reţea sau MTC + 50 min naţionale - 50 lei
  
Minutele incluse sunt valabile 30 zile de la activarea pachetului, iar cele neconsumate nu se transferă în luna următoare.

Pentru a activa unul din pachetele Apeluri Oriunde simplu și comod expediază la numărul scurt 100 următorul mesaj:

  • pentru pachetul Apeluri Oriunde 10: AO10 sau doar codul ”1”
  • pentru pachetul Apeluri Oriunde 25: AO25 sau doar codul ”2”
  • pentru pachetul Apeluri Oriunde 50: AO50 sau doar codul ”3”


Prin intermediul SMS Service 100 opțiunea se activează imediat.

Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Asistență Clienți la numărul 1181 sau (022)200-200.

Roaming Prepay

Călătorește îndrăzneț chiar și cu Prepay!

TARIFELE PRIVIND SERVICIILE PRESTATE ÎN ROAMING:

Țara Operator Apel de intrare (lei/min) Apel de ieşire local (lei/min) Apel de ieşire către Moldova (lei/min) Apel de ieşire Internaţional (lei/min) SMS de ieşire (lei/SMS) Trafic Internet (lei/MB)
Africa de Sud Vodacom 16,00 7,50 32,00 48,00 4,00 96,00
Albania

AlbTelecom

(Eagle Mobile)
8,50 8,00 24,00 43,50 4,00 186,00
Vodafone 8,50 6,00 16,00 22,50 2,00 120,00
Armenia Karabakh Telecom 17,50 18,50 43,50 50,50 3,50 180,5
Azerbaidjan Bakcell LLC 6,50 10,00 16,00 22,50 2,00 6,00
Australia Vodafone 8,00 7,50 24,00 28,00 4,00 96,00
Austria Hutchison Drei Austria Gmbh 6,00 8,50 8,50 13,50 2,00 6,00
Belarus JLLC Mobile TeleSystems (MTS) 8,00 8,50 16,00 22,50 2,00 40,00
Belgia Belgacom Mobile (Proximus) 6,00 6,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Canada WIND Mobile
Corp.
7,00 8,40 8,40 63,80 1,40 3,40
Cambodgia Viettel Pte Cambodgia 16,00 12,00 49,50 49,50 4,00 355,50
Congo D.R.C. Africell 16,00 20,50 56,50 56,50 5,50 150,50
Danemarca Telenor Danemarca 6,00 14,50 16,00 24,00 2,50 14,50
Egipt Orange 16,00 19,00 131,50 131,50 11,50 559,00
Emiratele Arabe Unite Emirates Integrated Telecommunications Company 39,50 61,50 163,50 219,00 13,50 270,50
Franta Free Mobile 6,00 6,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Germania Telekom Deutschland 6,00 8,50 8,50 12,00 2,00 6,00
Vodafone D2 6,00 6,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Irlanda Vodafone 3,00 5,40 5,40 5,40 1,60 1,60
Italia H3G 6,00 7,50 7,50 12,00 2,00 6,00
Vodafone Omnitel 6,00 6,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Luxembourg Tango (Luxemburg) 7,90 6,30 6,30 6,30 1,60 3,20
Marea Britanie Vodafone Limited 6,00 6,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Mongolia Unitel LLC 16,00 12,50 32,00 48,00 4,0 320,00
Noua Zelanda Vodafone New Zealand Limited 3,00 5,40 5,40 5,40 1,60 1,60
Nigeria Glo Mobile 16,00 9,50 30,00 40,00 4,00 185,00
Romania Vodafone Romania S.A 3,50 5,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Rusia OJSC VimpelCom (Beeline) 6,00 6,50 6,50 12,00 2,00 20,00
Rostov Cellular Communications 6,00 9,00 9,00 12,00 2,00 20,00
Megafon PJSC 56,00 102,00 102,00 166,00 11,50 392,00
MTS Rusia 6,00 31,00 45,00 183,00 13,00 209,00
Singapore M1 Limited 16,50 16,00 63,00 63,00 10,00 310,00
Spania Vodafone 6,00 6,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Suedia Telenor Sverige 6,00 14,50 14,50 14,50 2,00 14,50
Tadjikistan Tcell (Indigo) 20,50 20,50 51,00 178,50 8,00 361,50
Turcia Vodafone Tele
komunikasyon A.S.
6,00 7,00 7,00 12,00 2,50 6,00
Ucraina  Lifecell 5,00 10,00 10,00 12,00 2,00 6,00
Kyivstar GSM 5,00 6,50 6,50 12,00 2,00 6,00
TriMob 5,50 6,00 13,00 15,50 2,00 14,50
Ungaria Vodafone 6,00 6,00 6,00 12,00 2,00 6,00
Pachet MMS Național

 Denumirea pachetelor  Conţinutul pachetelor    Tarif, lei/pachet
  MMS naţionale 8  10 MMS naţionale  8
  MMS naţionale 15  20 MMS naţionale 15
  MMS naţionale 25  50 MMS naţionale 25


Note:

1)    Tarifele includ TVA.
2)    MMS-urile pot fi expediate către orice operator naţional.
3)    După consumarea MMS-urilor incluse în pachet, MMS-urile expediate vor fi taxate la tarifele aferente fiecărui plan tarifar.
4)    Termenul de valabilitate a pachetului este 30 de zile.
5)    Activarea se efectuează prin expedierea unui mesaj la numărul 100:

  • pentru pachetul 10 MMS naţionale: MMS8
  • pentru pachetul 20 MMS naţionale: MMS15
  • pentru pachetul 50 MMS naţionale: MMS25Formează *200# sau prin apel la 200 și urmărește instrucțiunile meniului.

Denumirea pachetelor

Facebook prin SMS

Cu noul serviciul Facebook prin SMS de la Unité poţi comunica pe Facebook cu ajutorul SMS-urilor!
Acum oriunde te-ai afla şi dacă ai la îndemână un telefon mobil de la Unité, îţi poţi schimba statutul, trimite mesaje prietenilor sau plasa comentarii. Pentru aceasta trebuie numai să trimiţi un SMS la numărul 32665 (fbook). De asemena, dacă doreşti, poţi primi prin SMS înştiinţarea despre toate schimbările la prietenii tăi de pe site-ul Facebook.

Noul serviciu Facebook prin SMS de la Unité este absolut GRATUIT, fără abonament lunar sau taxe suplimentare, iar costul unui SMS este echivalent unui SMS obişnuit, conform planului tarifar.

Detalii

1. m.facebook.com – acum clienţii Unité pot accesa pagina mobilă de Facebook direct din telefon!

Dacă ai telefon cu acces la internet, trebuie doar să introduci m.facebook.com în browser-ul telefonului tău.

Pe majoritatea telefoanelor, clienții Unité pot accesa browser-ul de internet din meniul telefonului.

Pentru a economisi timp, adăugă şi salvează pagina Facebook în categoria „Favorites” a telefonului tău. (categoria Bookmarks)

 

2. Facebook Mobile App

De asemenea, Clienţii Unité care utilizează pagina de m.facebook.com, vor primi un mesaj cu sugestia de a descărca Facebook aplicaţia compatibilă cu modelul telefonului lor.

Traficul de acces la pagina de Facebook prin această aplicație se tarifică din pachetul Internet a abonatului Unité.

Serviciul Ton Personal

Alege melodiile tale preferate şi setează-le ca tonuri de aşteptare.

Activează şi utilizează serviciul Ton Personal folosind una din următoarele metode:

  • Apel: sună la numărul scurt 800 şi urmează instrucţiunile vocale ale robotului. Tarif - 1 leu/minut;
  • Web interfaţa: accesează www.tonuri.unite.md:
    • pentru informare şi audiere a melodiilor,
    • pentru activarea şi utilizarea serviciului, expediază un sms la numărul scurt 801 cu parola dorită format din 4 cifre. Numărul de telefon, în fereastra de logare, se introduce fără cifra zero în faţă, de ex. 67 xxxxxx.
  • SMS: expediază un sms la numărul scurt 800 cu următorul conţinut:

 N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

activarea melodiei

cod melodie

2

ştergerea melodiei

« del __ cod melodie»

3

primirea listei de contente cumpărate

list

4

Activarea serviciului de audierie a melodiilor

restart

5

Dezactivare serviciului de audierie a melodiilor*

restart

6

Dezactivare serviciului si ştegerea melodiilor

stoprbt

*Dezactivarea serviciului de audiere a melodiilor prin “Restart” nu presupune in sine ştergerea melodiei din banca personală, melodia va fi prelungită automat pentru luna urmatoare.

• la numărul scurt 801 cu următorul conţinut :

N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

schimbarea parolei

« parola formată din 4 cifre »

• la numărul scurt 802 cu următorul conţinut:

N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

schimbarea limbii

« ro »/ « ru »/ « eng »

Detalii:
*Perioada de valabilitate a tonurilor de aşteptare este de 30 zile.
**Abonaţii Unité cu 3 zile înainte de expirarea contentului vor primi un SMS, care va informa că contentul urmează a fi prelungit automat. În cazul în care utilizatorul nu doreşte ca contentul să fie prelungit, acesta îl va şterge din baza sa de fragmente prin intermediul IVR sau SMS service, sau va raspunde la sms-ul primit timp de 12 ore cu conţinutul « no ».
***Serviciul Ton Personal este disponibil pentru toţi utilizatorii Unité 3G Postpaid şi Prepaid, valabil pentru orice model de telefon mobil.

Cumpărare

Tonurile de aşteptare pot fi cumpărate în felul următor:

  • sună la numărul 800, selectează melodia după cod şi opţiunea de comandare, tarif 1 leu/minut
  • expediază un SMS cu codul melodiei la numarul 800, tariful unui SMS este la preţul unui SMS expediat în reţeaua Unité
  • accesează gratuit site-ul www.tonuri.unite.md, introdu numărul tău de telefon şi parola de acces, alege melodia dorită şi apasă butonul “cumpără”.

Oferirea Melodiei Cadou

Poţi oferi cadou orice melodie unui prieten, astfel:

  1. sună la numărul 800
  2. loghează-te pe www.tonuri.unite.md
  3. expediază un sms gratuit la numărul scurt 800, cu următorul conţinut:

 N/O

Comanda

Conținutul comenzii

1

Oferire cadou

nume content__ nr.de telefon cărui i se oferă cadoul

Abonatul A oferă cadou Abonatului B.

Pentru aceasta, abonatul A expediază un sms la numărul 800 cu următorul conţinut « nume content__ nr.de telefon cărui i se oferă cadoul ». Abonatul B primeşte sms de la numărul 800 cu conţinutul «aţi primit cadou nume content de la nr.de telefon a abonatului A ». Pentru a accepta abonatul B trebuie să răspundă la sms-ul primit cu un oarecare conţinut, în caz că nu doreşte să primească această melodie cadou, abonatul B nu va răspunde la acest sms. În cazul în care abonatul B a acceptat cadoul, abonatului A i se expediază un sms de la numărul 803 cu conţinutul că cadoul a fost acceptat.

În cazul în care contentul a fost oferit cadou pentru un prieten, tariful de activare a contentului + tariful de utilizare a serviciului prima lună va fi aplicat persoanei care a oferit acest cadou.

Tarife

Tarife

Categoria

Generală

Tarif de accesare a meniului IVR (800)

1 leu/ min

Tarif pentru fiecare SMS expediat (800,801,802)

*

Perioada de valabilitate a contentului

30 zile

* Tarif pentru fiecare SMS expediat (800, 801,802) conform tarifului pentru SMS existent în reţeaua Unité.

Denumirea categoriei

Luna de utilizare melodie

Tarif de activare/prelungire melodie lei/lună

Tarif de utilizare serviciu lei/lună

Total lei/ lună

Generală

I

14

4

18

II-n

14

2

16

Nou

I

10

4

14

II-n

10

2

12

Hituri
recente

I

14

4

18

II-n 14 2 16
Hituri
internaț.
I 14 4 18
II-n 14 2 16

Detalii:
*La activarea contentului utilizatorul va achita:
Plata de activare a contentului + plata de utilizare a serviciului, prima lună.
**La prelungirea contentului utilizatorul va achita:
Plata de prelungire a contentului + plata de utilizare a serviciului începînd cu luna a doua.
***În cazul în care serviciul Ton Personal este dezactivat, tariful de utilizare a serviciului nu se aplică.

Mesagerie vocală

Cu Serviciul Mesagerie Vocală primești mesaje vocale de la persoanele ce te apelează atunci când nu poți răspunde: telefonul este închis, sună ocupat, etc. De asemenea, acest serviciu îţi oferă posibilitatea de a personaliza căsuţa vocală prin schimbarea mesajului de salutare, schimbarea parolei sau restricționarea plasării mesajelor in căsuță.

Pentru a configura Mesageria Vocală, apelează numărul: 333 . Parola iniţială: 9999.

Cum activezi Mesageria Vocală?

Pentru a transfera/redirecționa apelurile spre căsuța vocală utilizează numărul 067171333.
Accesează setările apelurilor de pe telefonul tău mobil, alege în ce caz se transferă apelul, setează redirecționarea apelului către numărul 067171333.

Important! Pentru abonații Unite 3G serviciul “Mesageria Vocală” este setat în cazul in care abonatul nu răspunde, pentru a modifica setările redirecționării apelului, accesează meniul din telefonul tău mobil.

Cum asculți mesajele plasate în căsuță?

Când cineva îți trimite un mesaj vocal, vei fi informat printr-un sms. Apelează numărul 333 cu parola inițială: 9999 și ascultă mesajul.

Cum dezactivezi temporar Mesageria Vocală?

Serviciul “Mesageria Vocală” se dezactivează din telefonul tău mobil, accesează setările apelurilor si restricționează redirecționarea către mesageria vocala (către numărul 067171333).

Întâmpini greutăți în setarea telefonului mobil?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181.

Ai setat redirecționare apelurilor dar serviciul nu funcționează?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181 pentru crearea unei căsuțe vocale noi!

Cum șterg căsuța vocală pentru totdeauna?

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181 și solicită ștergerea căsuței vocale.

Cât costă Mesageria Vocala?

Activarea serviciului Gratuit
Apel către căsuța vocală Tarif unui apel in reteaua Unite
Apel de plasare a mesajelor în căsuţa Mesageriei Vocale (lei/min) Tarif apel voce simplu, în funcţie de abonamentul deţinut

Serviciul SMS Banking

Gestionează-ţi cardul bancar simplu şi rapid!

Ce este SMS Banking?

Serviciul SMS Banking, realizat în parteneriat cu Moldova Agroindbank oferă posibilitatea recepţionării alertelor SMS pe telefon, în legătură cu schimbările de pe cardul bancar - fie că ai primit bani pe cont, ai achitat ceva sau ai extras bani de la bancomat.

De asemenea, prin intermediul acestui serviciu, clienţii Unité care sunt totodată şi clienţi Moldova Agroindbank vor putea achita facturile pentru serviciile comunale, cablu TV, Internet, factura pentru serviciile Moldtelecom, expediind un simplu SMS la numărul 6242 cu conţinutul textului respectiv.

Cum beneficiezi de serviciul SMS Banking?

Pentru a putea beneficia de serviciul SMS Banking este necesar să fii abonat Unité şi client Moldova Agroindbank, să depui o cerere de înregistrare la Bancă.

După înregistrare, vei obţine parola de acces pe care o vei prin SMS de la numărul scurt 6242.

După etapa de identificare şi obţinere a parolei, poţi solicita un şir de servicii din gama de servicii SMS Banking prin expedierea unui SMS cu conţinutul textului respectiv, în dependenţă de serviciul solicitat.

Tarificarea mesajelor

Tarificarea mesajelor la numărul scurt 6242 se va realiza conform tarifelor pentru SMS naţionale în reţeaua Unité.

Ce operaţiuni poţi efectua cu ajutorul SMS Banking?

- Cererere Sold la Conturi

- Mini Extras de Cont

- Solicitare Extras de Cont

- Plăţi între conturi proprii

- Afişare curs valutar

- Setare/modificare Alias cont

- Modificare Limbă

- Modificare parolă

- Plata facturilor

1. Cererere Sold la Conturi - Această funcţie va efectua cerere sold la conturi pentru orice cont din profilul clientului MAIB.

SMS de solicitare: BAL PWD <numar cont/card /alias>“

PWD - parola. În calitate de <numar cont> clientul va putea indica atât numărul contului/cardului, cât şi Alias-ul lui.

Soldul la cont se va determina:

- conturi operaţionale – Soldul disponibil;

- conturi de card (debit/credit) – Soldul disponibil;

- conturi de credite – Soldul datoriei plus Sold restant

- conturi de depozit – Soldul de bilanţ

2. Mini Extras de Cont - Această funcţie va obţine ultimele cîteva (număr configurabil ) tranzacţii de pe un cont. Furnizeaza informaţia despre ultimele N1 tranzacţii pentru conturile de card şi din ultimele N2 zile pentru conturile operaţionale.

SMS de solicitare: TXN PWD <numar cont/alias >“

3. Solicitare Extras de Cont - Această funcţie va crea o solicitare către Bancă de a trimite la adresa poştală (a clientului) extrasul de cont tipărit pe hîrtie, pentru ulitimele zile specificate în solicitare. Dacă valoarea numarului de zile indicată depăşeşte valoarea maximă acceptabilă, utilizatorului i se va transmite un mesaj configurabil static prin care acesta va fi informat că numărul de zile nu poate fi mai mare decât “numărul care a fost configurat”. Data de început şi sfîrşit a perioadei va fi calculată în dependenţă de numărul de zile specificat în solicitare. Dacă numărul de zile nu este specificat, atunci se formează o cerere pentru ultimele 30 zile (configurabil în zile) de la ziua curentă.

SMS de solicitare: “STM PWD <numar cont/card /alias> <numar zile(optional)>“

4. Plăţi între conturi proprii - Această funcţie va transmite o instrucţiune de plată între conturile proprii ale abonatului.

SMS de solictare: “PMT PWD <numar cont/card debit/alias debit> <numar cont/card credit/alias credit> <Suma>“

5. Afişare curs valutar - Această funcţie va afişa la ecran ratele de schimb valutar ale băncii.

SMS de solictare:

“RTV” – pentru ratele la operaţiunile prin virament

”RT1” – ratele la Casele de schimb valutar Chişinău-Bălţi

”RT2” –ratele la Casele de schimb valutar a altor filiale

6. Setare/modificare Alias cont - Această funcţie va permite clientului să stabilească/modifice aliasuri pentru conturile din profilul său.

SMS de solicitare: ALS PWD <Numar cont/card> <Alias>“

Acelaşi SMS de solicitare va fi utilizat atât pentru stabilirea iniţială a aliasului contului, cât şi la modificarea lui ulterioară.

7. Modificare Limbă - Această funcţie va permite clientului să modifice limba, în care vor fi afişate mesajele SMS de răspuns.

SMS de solicitare “LAN PWD <cod limba>“

Valorile pentru <cod limba>: RO, RU, EN.

În cazul dacă codul limbii indicat e unul valid, clientul va primi următorul mesaj de răspuns în limba nou setată. Limba a fost modificată cu succes

8. Modificare parolă - Această funcţie va permite clientului să modifice, la necesitate, parola pentru canalul dat.

SMS de solicitare: „PSW PWD <PWD noua>“

9. Accesarea Help - Această funcţie va permite clientului să primească la ecran lista tuturor cuvintelor cheie acceptabile în SMS Banking.

SMS de solicitare: „HLP PWD <cuvant cheie (optional)>”

10. Plata facturilor - Această funcţie va permite clientului să achite facturile de plăţi comunale. În cadrul funcţionalităţii date vor exista două posibilităţi:

1) clientul va putea primi datele referitor la suma plaţilor existente aferente unei facturi concrete;

Pentru solicitarea sumei:

SMS de solicitare: “INV PWD <alias.furnizor> <numar factura>”

2) plata propriu zisă a facturii:

SMS de solicitare: “INA PWD <alias.furnizor> <numar factura> <numar cont/card/ alias> <suma (optional)>“

unde:

- <PWD> parola pentru serviciul sms-banking

- <alias.furnizor - codul din 3 litere pentru beneficiarul plăţii

- < numar factura> - îl gaseşti pentru fiecare serviciu în parte pe factura primită sau apelând serviciile de informaţii ale beneficiarului.

- <numar cont/card/ alias> – numărul cardului

Beneficiarii plăţilor:

GNF - Gas Natural Fenosa
CGZ - Chisinau Gaz
IMA - Apa-Canal Chisinau
INF - Infocom
MTC - Moldtelecom
DSL - MAXDSL
SUN - SUN Communications 

Recomandări de Siguranţă

  • păstrează parola ta în secret şi nu alege parole prea simple.
  • şterge din telefon mesajele expediate, ce conţin parola ta, nu lăsa telefonul mobil nesupravegheat şi schimbă parola SMS-Banking, în caz de necesitate
  • în caz de pierdere sau furt al telefonului mobil, anunţă imediat Serviciul Clientelă Unité la numărul: 200 (de pe un mobil Unité), 022-200 200, şi/sau Moldova Agroindbank la numărul 022-85-65-55.
  • anunţă imediat Serviciul Clienţi Moldova Agroindbank la numărul 022-85-65-55, dacă suspectezi orice nereguli în legătură cu operaţiunile efectuate cu cardul tău.

Personal

Să îmbunătăţim împreună aria de acoperire

Vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Prenume
Nume
Telefon
Email *
Localizare (adresa unde ai întîlnit dificultăţi în utilizarea serviciilor Unité)
Regiune *
Localizare *
Problema intîlnită *


Te conectăm la domiciliu

Lasă numărul și te sunăm noi!
Prenume
Nume
Telefon*
Email
Regiune *
Adresa
Codul din imagine *
Rugăm să completezi formularul de mai sus. Câmputile marcate cu * sunt obligatorii.